دبیر شورای ائتلاف قزوین: خواسته مردم در انتخابات گشایش در امورات معیشتی است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قزوین گفت: خواسته اصلی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب فردی است که بتواند در زندگی و معیشت آنها گشایش ایجاد کند.

سرویس استان‌های شانا - رضا سبحانی فر روز شنبه در بازدید و دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: آنچه امروز برای مردم ما اهمیت دارد، بحث مسایل معیشتی، اشتغال و مسکن است که باید مورد توجه نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی اضافه کرد: مردم ما تحت تاثیر حرف سیاسیون داخلی و اپوزیسیون خارجی نیستند، اما یک چیز را به خوبی درک می‌کنند و آن هم موضوعات و مباحث مربوط به رفاه و عدالت اجتماعی است که آن را با چشم خودشان به وضوح می‌بینند.

سبحانی فر با بیان اینکه قهر کردن با انتخابات نمی‌تواند مشکلات جامعه را مرتفع سازد، اظهار کرد: مجلس وظیفه دارد با وضع قوانین به از بین بردن شکاف طبقاتی در جامعه اقدام کند، تحقق این موضوع در صورتی امکان پذیر است که نماینده مجلس فردی دلسوز و توانمند باشد که بتواند نقش اثرگذاری داشته باشد.

دبیر شانا در استان قزوین ادامه داد: انتخابات با امنیت داخلی و ارتباطات خارجی در ارتباط مستقیم است و تشکیل یک مجلس قوی می‌تواند تسهیل گر راهبردهای اساسی نظام جمهوری اسلامی باشد و در برخی موارد خاص نیز راهکارهای مدبرانه ارایه دهد.

سبحانی فر در ادامه بر نقش رسانه‌ها در تبیین اهمیت انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه رسانه در آستانه انتخابات این است که با سنجش نمایندگان، شناسایی نقاط قوت و ضعف قوانین و همچنین هدف گذاری برای انجام کارهای کلان و اساسی در نظم و چینش یک مجلس قوی و مقتدر منطبق بر فرمایش امام راحل (ره)‌ گام بردارد.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه بیان کرد: خیلی از جوانان امروز ما باید بدانند که ایران در دوران حکومت پهلوی یک مجلس فرمایشی داشت و نمایندگان از آزادی لازم برخوردار نبودند، اما اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی توانسته در تمام تصمیمات مهم جامعه اثرگذار باشد.

کد خبر 2363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha