جلسه هماهنگی کنگره ملی پیشرفت صنعت برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگترین کنگره ملی پیشرفت صنعت احداث؛ "تعامل با نهادهای حکمرانی"، با حضور فعالان صنعت و جناب دکتر شاکری (رئیس کانون مهندسین) و دکتر دارابی (دبیر کانون مهندسین) برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - در این جلسه که در تاریخ 20 دی ماه برگزار شد، جناب دکتر شاکری رئیس کمیته مهندسین بر تعامل هرچه بیشتر اقشار تخصصی با نهادهای حکمرانی تاکید داشتند. ایشان فرمودند تجارب قبلی موید این موضوع است. از جمله احکامی که در برنامه هفتم لحاظ و تصویب شد، مجموعه طرح و لوایحی که بعنوان قوانین خاص صنعت احداث و سازندگی پس از تبادل نظرات تصویب شد و البته یک سری قوانینی که در فرآیند قانون گذاری هستند و ان شاءالله تصویب خواهند شد.

این تعاملات موجب تقویت کیفیت قوانین خواهد شد. همچنین ایشان اشاره داشتند که اقشار خودشان می‌توانند بازوی نظارتی مجلس باشند. هرجا خلا یا کمبودی احساس می‌کنند و یا در راستای بهبود نظراتی دارند مجلس انقلابی پذیرای این نظرات است.

جناب مهندس دارابی، دبیر کانون مهندسین، نیز بر تعامل هدفمند و بموقع اشاره داشتند. یک جامعه پیشرو و زنده نیازمند تعاملات سازنده بین جوامع تخصصی و نهادها می باشد. تعاملی که بر اساس واقعیات باشد و منجر به ارائه راهکار و پیشنهاد سازنده و بزرگ گردد. مسلما کارایی و اثربخشی قوانین در گرو این تعاملات خواهد بود.

 

جلسه هماهنگی کنگره ملی پیشرفت صنعت برگزار شد

جلسه هماهنگی کنگره ملی پیشرفت صنعت برگزار شد

جلسه هماهنگی کنگره ملی پیشرفت صنعت برگزار شد

کد خبر 2369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha