ششمین جلسه کارگروه انتخابات دزفول برگزار شد

ششمین جلسه کارگروه انتخابات دزفول با حضور کاندیدای مجلس شورای اسلامی دکتر مهدی احمدی تشکیل شد.

سرویس استان‌های شانا - ششمین جلسه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با حضور "کمیته انتخابات مجلس" به همراه معاونت سیاسی شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دزفول با حضور کاندیدای مجلس شورای اسلامی دکتر مهدی احمدی با حضور اعضاء ، در مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ به مدت دو ساعت در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.در ابتدای نشست صفار پور، معاونت سیاسی و دبیر کمیته انتخابات، ضمن خوش آمد گویی به معرفی اجمالی دکتر احمدی پرداخت.

سپس دکتر مهدی احمدی جهت معرفی خود و برنامه های خود به بیان سوابق تحصیلی، دانشگاهی و علمی، پژوهشی،فرهنگی ، ارتباط با شخصیت های مهم کشوری و را تشریح نمود. همچنین دیدگاه ها ، برنامه ها و ایده های خود پیرامون حل معضلات شهرستان دزفول و راهبردهای ترسیم شده را تبیین کرد.

پس از استماع سخنان وی ، نخبگان و صاحب نظران مسائل حوزه سیاسی اجتماعی ، فرهنگی به بیان نظرات و پرسش ها و دغدغه های از مسائل مبتلا به مردم در زمینه های فرهنگی با رویکرد قرآنی، اقتصادی،شهری خود از کاندیدای محترم مطرح کرد . در پایان، رئیس "شانا" شهرستان دزفول؛ با ابراز خوشحالی از ورود جوانان انقلابی به عرصه انتخابات، توصیه نمود که در مسیر خود همواره توکل بر خدا ، کمک های ائمه اطهار(ع) بنماید.
 

ششمین جلسه کارگروه انتخابات دزفول برگزار شد

کد خبر 2378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha