بیانیه شورای ائتلاف مازندران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه به تروریست‌ها

بیانیه "انتقام سخت" توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران همزمان با حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای تروریست ها منتشر شد.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای موساد بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

موشک باران و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه ستودنی است .

دیشب کار سپاه عزیز مصداق این جملات سید حسن نصرالله بود: ۱- «سیاست ما این است که «میدان» حرف آخر را بزند. ما اجازه خواهیم داد که اقدامات میدانی ما صورت گیرد و سپس توضیح می‌دهیم که چه اتفاقی رخ داده است. لذا باید چشم‌ها به میدان باشد».

۲. دیشب میدانِ کارزار نشان داد که سرداران ما صادق‌الوعد هستند. گفتند: با آنانکه بخواهند به مردم ایران آسیب بزنند، برخورد سخت می‌کنند، نشان دادند که می‌کنند. ۳. اما در این میان دوگروه در تحلیل‌هایشان، در گفته‌هایشان خطا کردند: الف. اول آنانکه انتقام سخت و پاسخ سخت و سرکوبگر را صرفاً در وادی جنگ نرم تعریف می‌کردند و مطالبۀ پاسخِ سخت در وادی جنگ سخت را اساساً منکر می‌شدند و یا بی‌اهمیت می‌دیدند. ب. دوم آنانکه سپاه و سایر قوای نظامی را متهم به محافظه‌کاری، ترس و انفعال می‌کردند. آنانکه هم خود از محاسبات میدانِ جنگ سخت بی‌خبر بودند و هم انتظارهای بی‌جا و غیرمعقول از قوای نظامی داشتند. عملیات موشکی ایران در هدف قرار دادن مراکز تروریست‌ها از فاصله بیش از ۱۲۰۰ کیلومتری پیام واضحی به اسرائیل داد. ‌فاصله این منطقه از نقطه شلیک موشک‌های سپاه در ایران، بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر است که به نوعی دوربردترین عملیات موشکی ایران تاکنون محسوب می‌شود.

همانطوری که در بیانیه سپاه پاسداران آمده است این موشک باران در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان میهن اسلامی بویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بوده است . این اقدام مقتدرانه با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایتکار بوده و فرزندان مومن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این موشک باران را علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به ویژه گروهک تروریستی داعش با موفقیت کامل انجام دادند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اعتقاد راسخ دارد که فرزندان رشید ایران اسلامی در سپاه پاسداران این عملیات‌های تهاجمی را تا انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان میهن عزیزمان ادامه خواهند داد.

کد خبر 2405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha