نشست سرپرست شورای ائتلاف خوزستان با دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان

نشست بصیرتی دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان استان با موضوع انتخابات، با حضور سید احمد پور فرجی سرپرست شورای ائتلاف استان برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - نشست سرپرست شورای ائتلاف خوزستان با دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان استان برگزار شد.

 در این گردهمایی بصیرتی به مسائل روز و همچنین اهمیت و نقش فرهنگیان در انتخابات اشاره شد . سید احمد پور فرجی در جمع دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان استان با اشاره به آیه وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاّ لِیَعْبُدُونِ گفت:طبق این آیه هدف از آفرینش عبادت است.یعنی انجام تکلیف شرعی، به عنوان مثال نماز.اگر نماز بخوانیم و تکالیف شرعی دیگر را انجام ندهیم.ناقص به دستورات الهی عمل کرده ایم.

سرپرست شورای ائتلاف استان با تأکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی از واجبات است خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است زیرا نظام اسلامی دارای یک مجلس شورای اسلامی است ، و این مجلس با انتخابات تشکیل می‌شود و براساس مقررات باید قانون گذاری کند.

وی یاد آور شد: شکی نیست جایگاه معلمان و فرهنگیان فرهیخته در جامعه بسیار بسیار تاثیر گذار است.لذا نقش شما در مشارکت انتخابات بسیار پرنگ است . رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه نا امیدی یکی از بزرگترین وسوسه های شیطان است گفت: قطعا در نظام اسلامی ناامیدی جایگاهی ندارد.شما معلمان باید با گفتمان و تبیین هم‌چنان به جامعه‌ امید بیشتر تزریق کنید سید پورفرجی در پایان اظهار کرد: مساجد سنگرهای معنویت هستند و باید با تشویق جوانان سنگرها را پر کرد .

سید احمد پورفرجی ادامه داد: جمع اندکی بر باور غلط مشکلات اقتصادی را بهانه ای برای عدم شرکت در انتخابات میدانند.آیا ممکن است با وجود مشکلات اقتصادی نماز را که یک تکلیف شرعی است را ترک کرد؟ خیر.شرکت در انتخابات هم مثل نماز یک تکلیف شرعی است و قطعا تکلیف از ما ساقط نمی‌شود.

وی با تصریح بر اینکه در تمامی کشورها مشکلات داخلی و خارجی وجود دارد ،افزود : ما هم مشکلات اقتصادی خود را قبول داریم.ولی مسئولین بیکار ننشسته اند و در حال تلاش برای عبور از مشکلات هستند.

ایشان دل های مردم را ولایی خواند و افزود: باید همه باهم روشنگری کنیم و با حضور حداکثری پای صندوق های رأی دشمنان را نا امید کنیم.البته شکی نیست که دل ها دست خداست و این اتفاق خوب خواهد افتاد . سید پورفرجی خاطرنشان کرد: باید در انتخاب دقت کرد و فرد اصلح و شایسته را انتخاب کرد و کاندید ها هم باید نگاهشان به مردم و قوانین باشد.

نشست سرپرست شورای ائتلاف خوزستان با دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان

کد خبر 2406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha