سرپرست شورای ائتلاف شهرستان یزد انتخاب شد

در حضور اعضای حاضر در جلسه رای گیری کتبی صورت گرفت و آقای دکتر حسین ابویی مهریزی به عنوان رییس و آقای دکتر مهدی فاتحی نیا به عنوان دبیر انتخاب شدند.

سرویس استان‌های شانا - روز دوشنبه ۲۵دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان یزد برگزار گردید.در این جلسه با گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم دکتر ابویی رئیس فقید شورای ائتلاف استان .جهت تعیین رئیس و دبیر و همچنین کارگروه انتخابات اقدام شد.

ابتدا آقای حسین حداد پس از خیر مقدم به حاضرین و بیان احادیث و روایات، به تشریح فرایند رسیدن به نامزدهای نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و در این راستا به بحث در خصوص کارگروه های انتخابات حوزه های انتخابیه و روند تشکیل جلسات مصاحبه از داوطلبان و نمایندگان فعلی حوزه های انتخابیه و نیز در خصوص زمان بندی اجرای فرآیند رسیدن به نامزدهای نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، که شامل چهار گام می باشد، اشاره نمودند.

در ادامه به حاضرین در جلسه اعلام گردید، کسانی که داوطلب ریاست و دبیری شانا شهرستان یزد می باشند، آمادگی خود را اعلام نمایند.

سپس در حضور اعضای حاضر در جلسه رای گیری کتبی صورت گرفت و آقای دکتر حسین ابویی مهریزی به عنوان رییس و آقای دکتر مهدی فاتحی نیا به عنوان دبیر انتخاب شدند و در ادامه آقای دکتر مصطفی آخوندی به عنوان معاونت تشکیلات و سازماندهی آقای محمد تقی حیدری به عنوان مسئول دفتر سیاسی آقای حسین ابراهیمی به عنوان معاونت امور شهری وروستایی خانم دکتر مهدیه صادقی به عنوان معاونت بانوان خانم الهام عبدلی به عنوان نایب رئیس شانا شهرستان یزد انتخاب شدند.

سرپرست شورای ائتلاف شهرستان یزد انتخاب شد

کد خبر 2408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha