رئیس شورای ائتلاف کرمان:‌ فعالیت ما نباید محدود به انتخابات باشد

نخستین نشست اعضای هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار و همفکری های لازم صورت گرفت.

سرویس استان های شانا - نخستین نشست اعضای هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان صبح پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ به ریاست حجت الاسلام مهدی عرب پور برگزار و همفکری های لازم صورت گرفت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در این نشست از ساختار سازمانی این شورا سخن به میان آورد و اظهار داشت: جلسات نیز به همت دوستان خوب پیش رفته است.

وی هیات رئیسه را مغز متفکر شورا خواند و بیان کرد: یکی از بخش های شورا هیات رئیسه است و نقش هیات اندیشه ورز را دارد که شامل هفت عضو و معاونت رسانه و فضای مجازی می شود.

حجت‌الاسلام عرب پور با تاکید بر اینکه هیات رئیسه باید وضعیت سیاسی کشور را رصد کند، گفت: این اتفاق کمک می کند تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم و به شورا پیشنهاد دهیم، ضمن اینکه پیشنهادات باید بر اساس واقعیت ها باشند.

وی عنوان کرد: فعالیت ما نباید محدود به انتخابات باشد، باید در همه عرصه ها حضور داشته باشیم و طی سال فعالانه تلاش کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: هیات رئیسه جبهه انقلاب برای انجام وظایف خود باید جلسات را به صورت منظم تشکیل دهد.

تحلیل اوضاع سیاسی راهگشای آینده است

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان نیز در ادامه از اهمیت کار هیات رئیسه سخن به میان آورد و اظهار داشت: این هیات باید با بررسی و تحلیل به موقع اهداف شورا را پیش ببرند.

وی به اوضاع سیاسی استان پرداخت و تصریح کرد: شنیدن و بررسی تاریخچه آن به ادامه راه ما در شورا کمک می کند و جلسات را باید به صورت مستمر ادامه دهیم تا به یک ساختار درست برسیم.

شورا ریشه دارترین و با سابقه ترین تشکل ائتلافی استان کرمان است

حسین چناریان معاون هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی این شورا در ادامه تشکیل شورا را اساسی و مهم خواند و اظهار داشت: این اتفاق نظم خوب و ساختار درستی ایجاد کرد.

وی به جدیت حضور در صحنه سیاسی استان تاکید کرد و عنوان داشت: این شورا ریشه دارترین و با سابقه ترین تشکل ائتلافی استان کرمان است، لذا باید به مسائل روز بپردازد.

چناریان عنوان کرد: آسیب شناسی و چاره اندیشی را در این شورا مورد تاکید قرار دهید که مسأله بسیار مهمی است و این شورا باید زمینه های بررسی واقعی اختلاف سلیقه ها را فراهم کند تا به ساختار منسجمی برسیم و با وحدت و انسجام در صحنه باشیم.

معاون هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اضافه کرد: اگر کسی سخنی دارد آن را بشنویم، اگر صحبت اساسی داشت، بررسی کنیم و اگر موضوع مهمی نبود، حاشیه ها را جمع کنیم.

بر اساس این گزارش، دیگر اعضای شورا نیز با تشریح وضعیت سیاسی کشور و استان، نقطه نظرات خود را بیان و بر حفظ وحدت تاکید کردند.

کد خبر 254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha