کد خبر 2565
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
تکذیبه لیست نهایی شورای ائتلاف استان مرکزی

این شورا ضمن تکذیب این اخبار، اعلام می‌دارد ، خبر قطعی لیست نهایی از طریق رسانه‌های رسمی شورای ائتلاف اعلام خواهد شد.

سرویس استان‌های شانا - اخیراً برخی پایگاه‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی و افراد اخباری مبنی بر تصمیم نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص از پیش تعیین شده بودن لیست نامزدهای این شورا در انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر کرده‌اند.

این شورا ضمن تکذیب این اخبار، اعلام می‌دارد ، خبر قطعی لیست نهایی از طریق رسانه‌های رسمی شورای ائتلاف اعلام خواهد شد. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در روند به گزینی و شایسته گزینی و انتخاب اصلح با روش مصاحبه تخصصی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفته های پیش رو صورت می پذیرد و بر اساس جدول زمان‌بندی ، معرفی گزینه‌های شورای ائتلاف استان همزمان با آغاز تبلیغات رسمی انتخاباتی صورت خواهد گرفت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ضمن احترام به اصل آزادی بیان و اطلاع‌رسانی، از رسانه‌های خبری و اجتماعی دعوت میکند اخبار و اطلاعات مد نظر را از منابع رسمی دریافت کنند تا از انتشار اخبار غیرواقعی و گمراه‌کننده جلوگیری شود. نحوه‌ی نگارش اخبار غیر واقعی نشان می‌دهد که طرفداران برخی کاندیدایی خاص دست به انتشار چنین خبرهای کذب می‌زنند، طبیعتا انتشار چنین خبرهایی جز ایجاد فضای غبار آلود در رسانه‌ها هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

در پایان تمام معتمدین سیاسی ، اصحاب محترم رسانه ، طرفداران نامزدها و فعالین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به رعایت اخلاق و حرکت در مسیر ایجاد فضای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری دعوت می نماییم.

کد خبر 2565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha