دیدار اعضای شورای ائتلاف خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان +تصاویر

جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

 در ابتدا سید احمد پور فرجی رئیس شورای ائتلاف خوزستان ضمن خیر مقدم به نماینده معظم ولی فقیه ، به چکیده ای از فعالیت های گذشته و پیش رو شورای ائتلاف اشاره کرد و افزود ؛ مطالبه گری و زمینه سازی برای حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات عمده ترین فعالیت های این نهاد انقلابی است. سید احمد پورفرجی با تأکید بر اینکه فعالیت شورای ائتلاف فقط محدود به زمان انتخابات نیست ، خاطر نشان کرد:

با تلاش کمیته های تخصصی سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی،عمرانی، اجتمایی  و... مشکلات، معظلات ، نقاط قوت و ضعف استان شناسایی ، رصد و پس از  بررسی راهکارها به مسئولین  مربوطه اعلام و مطالبه گری خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف افزود:تربیت و کادر سازی جوانان ،نخبگان و مشارکت آنان در مسیر انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های پیش رو  شورا خواهد بود .

سید احمد پور فرجی به کارگروه انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: کاندیدای حوزه انتخابیه پس از مصاحبه تخصصی،دارا بودن  شرایط و با طی نمودن مراحل چهار گانه و در صورت کسب امتیازات لازم در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی فرد نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز خطاب به اعضای شورای ائتلاف خاطر نشان کرد : در این بازه زمانی زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت نخست فعالیت تان باشد.

امام جمعه اهواز تبیین گفتمان انقلابی را موثرترین راهکار معرفی کرد و افزود: باید تمام تلاش خود را در جهت استفاده از ظرفیت اقشار گوناگون استان به کار برد. وی با تأکید بر اینکه در استان چهل قشر وجود دارد افزود: به یاد داشته باشید برای تمامی قشرهای چهل گانه استان برنامه های اختصاصی داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فر استفاده از تمامی ظرفیت‌ ها در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رسیدن جبهه و نیروهای انقلاب اسلامی به یک لیست واحد در تمامی شهرستان های استان را به عنوان مطالبه خود اعلام کرد .

در این نشست دبیر شورای ائتلاف استان ،مسئول شهرستان اهواز ،مسئول معاونت امور بانوان استان به همراه جمعی دیگر به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

دیدار اعضای شورای ائتلاف خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان +تصاویر

کد خبر 2621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha