انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای ائتلاف شهرستان لالی

جلسه شورای ائتلاف شهرستان لالی مورخ ۱۰ بهمن ماه با شرکت حداکثری اعضا و با حضور حائری نیا دبیر شورا اتئلاف و طاهری نیا معاونت امور شهرستانها در سالن جلسات کتابخانه مرکزی شهرستان لالی برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع شد  و ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به برادران مدعو توسط دبیر شورا شهرستان لالی ، گزارشی از عملکرد شورای ائتلاف این شهرستان ارائه شد، سپس دیگر اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه جلسه شورا طاهرنیا معاونت امور شهرستانهای شورای ائتلاف استان خوزستان در سخنانی به بیان اهداف و تشریح و چارت سازمانی و چگونگی ساختار تشکیلاتی پرداخت.

همچنین حائری نیا دبیر شورا اتئلاف استان طی سخنانی نقش و پیشبرد اهداف نیروهای شورای ائتلاف در کشور و شهرستانها و توصیه هایی در محوریت داشتن انعطاف و گذشت و جوانگرایی و جذب نیرو و عمل به دستورالعمل های ابلاغی و تقسیم مسئولیت در نزد اعضا طبق چارت سازمانی ، حضور موثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ، بصیرت افزایی و روشنگری توسط اعضا در جامعه شد.
در انتهای این نشست رای گیری بعمل آمد که حمزه خیرگرزاده به عنوان رئیس شورا ائتلاف شهرستان لالی و سید روزعلی موسوی بعنوان نایب رئیس  شورا انتخاب شدند و از زحمات بی شائبه و دلسوزانه محمود حاجی پور تشکر و قدر دانی بعمل آمد.
 

انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای ائتلاف شهرستان لالی

کد خبر 2625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha