کد خبر 2630
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
جلسه شورای ائتلاف مسجدسلیمان با نامزدها

سومین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به منظور استماع نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای حوزه انتخابی مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - سومین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به منظور استماع نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با حضور جمعی از نیروهای انقلابی و دعوت از دو نامزد تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

 در این جلسه که به صورت جداگانه و با وقت مساوی برای بررسی دیدگاه‌ها و ارائه نظرات و سوالات حاضران برگزار شد،  در وقت اول محسن خدری نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حدود ۲۵ دقیقه بعد از معرفی اجمالی خود به ذکر اهداف و برنامه‌ها مدنظر از جمله حوزه اشتغال و فرهنگ ...  پرداخت و در ادامه دو نفر از حاضران در جلسه ( یک خواهر و یک برادر ) سوالاتی را مطرح و ایشان در پایان به ارائه توضیحات پرداخت .

در وقت دوم این نشست رجب چراغی دیگر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون نامزد قبلی در زمان در نظر گرفته شده به ارائه نقطه نظرات و اهداف و برنامه‌های مد نظر برای شرکت در رقابت انتخاباتی پرداخت و در پایان به سوالات دو نفر از حضار پاسخ گفت .
 

جلسه شورای ائتلاف مسجدسلیمان با نامزدها

کد خبر 2630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha