نشست هم اندیشی مسئولین امور بانوان شهرستان‌های خوزستان

نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین امور بانوان شهرستان ها با ریاست شورای ائتلاف خوزستان و همچنین مسئول امور بانوان استان برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - در ابتدا سرکار خانم محمد پور مسئول معاونت امور بانوان شورای ائتلاف استان ضمن عرض خیر مقدم ،به تشریح أهمیت و ایجاد شور و نشاط مباحث و فضای انتخابات پرداخت. محمد پور امید آفرینی توسط جامعه بانوان را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت:حضور بانوان در انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز و در تصمیم گیری های کلان کشور بسیار نقش آفرین است. محمدپور همچنین به  عملکرد برخی از نمایندگان مجلس انتقاد جدی کرد.
وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با نشانه گرفتن عملکرد ضعیف چند نماینده و مشارکت ضعیف در انتخابات ، آینده را به نفع خود رقم بزند که این آرزو را به گور خواهد برد.

سید پورفرجی امید آفرینی و تلاش بانوان برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را نقش آفرین و موثر دانست و گفت: بانوان باید به صورت مجازی و همچنین در مجالس ،انفرادی یا گروهی بصیرت افزایی و امید آفرینی کنند و از ظرفیت‌های گوناگون در دعوت از شهروندان برای حضور حداکثری استفاده کنند.
رئیس شورای ائتلاف استان با اشاره بر اینکه شورای ائتلاف فقط مختص  زمان انتخابات نیست ،تاکید کرد: کمیته های تخصصی اعم از اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی ،عمرانی و... همواره با جمع آوری اخبار و رصد مشکلات، معضلات و نقاط ضعف استان و با بررسی راهکارها به مسئولین مربوطه اعلام و مطالبه گری می نماید.
در ادامه این همایش ،به سوالات بانوان پاسخ و راهکارها و نظرات مورد بررسی قرار گرفت.
 

نشست هم اندیشی مسئولین امور بانوان شهرستان‌های خوزستان

کد خبر 2672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha