نشست تبیینی با سخنرانی رئیس شورای ائتلاف سمنان

مرتضی عموزاده در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تاریخ ایران و چگونگی شکل گیری انقلاب توسط مردم اشاره نمود و با تحلیل در ابعاد مختلف قرآنی و عرفانی انقلاب به بیان دستاوردهای حاصله پرداخت.

سرویس استان‌های شانا - به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پایگاه مقاومت ظفر با هماهنگی شورای فرهنگی دانشگاه و همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری نشست های آموزشی تبیینی تحت عنوان دوره آموزشی  "حق مشارکت در تعیین سرنوشت در جمهوری اسلامی ایران " با حضور مدرسین و سخنرانان معتبر از هفته جاری تا ایام موکول به انتخابات در هر هفته یک جلسه برگزار می نماید.

به همین منظور اولین جلسه ساعت 7:30 روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 با سخنرانی مرتضی عموزاده معاون سیاسی سابق سپاه انصار کشور، استاد دانشگاه، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و رئیس ستاد آقای رئیسی در استان در  محل مسجد پیامبر اعظم(ص) پردیس مرکزی برگزار گردید.

مرتضی عموزاده در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تاریخ ایران و چگونگی شکل گیری انقلاب توسط مردم اشاره نمود و با تحلیل در ابعاد مختلف قرآنی و عرفانی انقلاب به بیان دستاوردهای حاصله پرداخت.

ایشان به تحلیل اوضاع اجتماعی دوران پهلوی پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ مقاومت، استقلال، عزت و ایستادگی مردم در خصوص حضور و مشارکت حداکثری برای آینده ایران اسلام به بیان نکاتی پرداخت.
 

نشست تبیینی با سخنرانی رئیس شورای ائتلاف سمنان

نشست تبیینی با سخنرانی رئیس شورای ائتلاف سمنان

نشست تبیینی با سخنرانی رئیس شورای ائتلاف سمنان

کد خبر 2726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha