معرفی نامزدهای برتر شهرستان دشت آزادگان و هویزه

دومین مجمع شورای ائتلاف خوزستان با حضور شهرستان دشت آزادگان و هویزه برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - دومین مجمع شورای ائتلاف خوزستان با حضور شورای ائتلاف شهرستان دشت آزادگان و چهار نامزد راه یافته به مرحله برتر و همچنین شهرستان هویزه و سه نامزد راه یافته به مرحله بعد در نوزدهم بهمن ماه سال جاری در اهواز تشکیل شد .
پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی سید احمد پور فرجی رئیس شورای ائتلاف خوزستان ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم ص گفت :
همه ما درمقابل مردم و شهدا مسئول هستیم و باید با خدمت به نظام و انقلاب دین خود را به مردم و شهدا اداء کنیم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت :
مجموعه شورای ائتلاف حفیظ و امین و امانت دار هستند و در اهداف شورای ائتلاف آمده که یک بخش از کارش فرآیند انتخابات است و پس از آن مطالبه گری در امور فرهنگی ، اجتماعی و ... را دستور کار خود دارد و مشکلات مردم را رصد و از نمایندگان پیگیری می کند .
سپس حلفی رئیس شورای ائتلاف  دشت آزادگان نسبت به تشریح فرآیند بررسی نامزدها پرداخت و گفت :
در مجمع ده نامزد داشتیم که اهداف و برنامه های خود ارائه و پس از رآی گیری از ۹۰ نفر ، چهار نفر به مرحله بعد راه یافتند و به استان معرفی شدند .
سعید شاخی نیز به نمایندگی از طرف رئیس شورای ائتلاف هویزه گفت : هفت نفر در مجمع رآی گرفتند و سه نفر به استان معرفی شدند .
در این مجمع سورای معین شورای ائتلاف استان طی سخنانی فرآیند انتخاب هفت نامزد معرفی شده را تشریح کرد و در انتهای جلسه بدون حضور نامزدها رآی گیری انجام و صورتجلسه تنظیم که به تهران ارسال خواهد شد .

کد خبر 2741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha