کد خبر 2746
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
معرفی گزینه‌های برتر شورای ائتلاف رودسر

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودسر عصر چهارشنبه 18 بهمن با حضور 266 نفر از مدعوین از اقشار مختلف و با محوریت  ارائه برنامه‌ها (پس از انجام قرعه کشی) به ترتیب آقایان؛ ، محمد علیجانی، بهزاد مهدی پور، نظرعلی علیزاده، محمد صفری، محمدباقر باقرزاده، پنج نامزد متقاضی جهت حضور در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش، در سالن شهید آوینی این شهرستان با حضور ناظرین استانی برگزار شد.
گفتنی است به مدت ۲۰ دقیقه هر یک از نامزدهای یاد شده دیدگاه های خود را برای حاضرین تشریح نمودند، حجت الاسلام صفری نماینده فعلی شهرستانهای رودسر و املش بعلت نرسیدن در جلسه با ارسال نطق خود در مجمع و پخش فیلم، مدت ۵ دقیقه باقیمانده وقت خود، برای حاضرین بصورت تلفنی سخنرانی نمود. و همچنین آقای محمد علیجانی چند دقیقه قبل از شروع اجلاسیه انصراف خود را از حضور در جلسه اعلام نمودند.
در پایان این نشست طی فرایند نظرسنجی از اعضای مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان به صورت پیامکی و از طریق سامانه در فرصت محدود انجام و از 205 رأی مأخوذه، نفرات اول تا چهارم به شرح ذیل معرفی شدند؛
 نفراول: نظرعلی علیزاده باکسب 143 رأی
 نفر دوم: محمد صفری با کسب 29 رأی
نفرسوم: محمدباقرباقرزاده باکسب۲۶رأی
 نفرچهارم: بهزاد مهدی پور باکسب 7 رأی
 

معرفی گزینه‌های برتر شورای ائتلاف رودسر

کد خبر 2746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha