چهار گام برای رسیدن به کاندیدای نهایی شورای ائتلاف سمنان

عموزاده رئیس شورای ائتلاف استان اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع تبلیغات رسمی کاندیدا کلیه تصمیمات و فرآیند انتخاباتی ائتلاف را به پایان برسد.

سرویس استان‌های شانا - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با تشریح فرآیند ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهار گام برای رسیدن به کاندیدای نهایی شورای ائتلاف را تشریح نمودند:

گام اول:
دعوت از داوطلبان ثبت نام شده در سامانه ائتلاف و متقاضیان قرار گرفتن در فرآیند ائتلاف به مصاحبه که این مرحله در تمام حوزه های انتخابیه استان انجام و حداقل پنج نفر از هر حوزه به مجمع حوزه انتخابیه معرفی شدند و گام اول به پایان رسید.

گام دوم:
برگزاری مجمع حوزه انتخابیه برای رسیدن سه کاندید حوزه انتخابیه به مجمع استانی که  این گام در حوزه انتخابیه سمنان ،مهدیشهر و سرخه انجام شده و آقای عباس گلرو،خانم نعیمه ذوالفقاری و آقای اسماعیل شیرعلی به مجمع استانی راه یافتند و در سایر حوزه های انتخابیه در روزهای آینده مجمع برگزار خواهد شد.

گام سوم:
برگزاری مجمع استانی که سه داوطلب معرفی شده از حوزه های انتخابیه در مجمع استانی حاضر و پس از ارائه برنامه و رای گیری از هر حوزه انتخابیه در صورت کسب حداقل دو سوم آرا و جمع بندی مجمع به شورای ائتلاف مرکز معرفی می‌گردند.

گام چهارم:
پس از تایید نهایی گزینه منتخب مجمع استان توسط شورای مرکزی ائتلاف و ابلاغ به شورای استان به عنوان کاندیدای نهایی به مردم معرفی خواهند شد.

علیرضا عموزاده با تاکید بر اولویت اول شورا در جهت تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود که کلیه فرآیندها و تصمیمات شورای ائتلاف در استان بطور مستمر و دقیق و شفاف به اطلاع مردم و جریانات سیاسی و اجرایی خواهد رسید.

رئیس شورای ائتلاف استان اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع تبلیغات رسمی کاندیدا کلیه تصمیمات و فرآیند انتخاباتی ائتلاف را به پایان برسد.

کد خبر 2752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha