بیانیه انتخاباتی مسئول کمیته جوانان شورای ائتلاف

مجید مصدق رئیس کمیته جوانان شانا در بیانیه‌ای از جوانان کشور خواست که با رای به نامزدهای فهرست جبهه انقلاب، لیستی دقیق، عاقلانه و متعهدانه که مجموعه متوازنی از جوانی و تجربه است، را انتخاب کنند.

به گزارش شانا - در بیانیه مسئول کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ضمن دعوت از آحاد مردم به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی رشد، تعالی و توسعه کشور برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، انتظار می‌رود که این قشر پویا و بالنده زمینه ساز تشکیل دولتی قوی و مردم محور باشد.

جوانان مومن، متعهد و دغدغه‌مند ایران عزیز همواره در برهه‌های مختلف از تاثیرگذارترین و موثرترین اقشار بوده و هستند و همین حضور اثربخش است که گشایش‎‌های زیادی را در حوزه‌ها و عرصه‌های گوناگون به دنبال داشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با اعتقاد عمیق قلبی به توانمندی‌ها و ظرفیت‌‎های جوانان همواره بر حضور آنان در عرصه سیاسی تأکید داشته‌اند، بنابراین حق قشر جوان است که در تعیین سرنوشت خود رقم زننده و قلم زننده بهترین انتخاب باشد.

انتخابات به ویژه انتخاب سیاسی از مقوله‌هایی است که در آینده تک تک افراد جامعه و جوانان تاثیر مستقیم دارد بنابراین برای ایجاد بستر ریل‌گذاری توسعه در آینده ضروری است در انتخاب قانونگذاران خود مجموعه متوازنی از جوانی و تجربه را مد نظر قرار دهیم که این ویژگی در لیست اعلامی «شورای ائتلاف و جبهه پایداری» کاملا مشهود است.

بر این اساس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی ضمن اعلام حمایت خود از لیست مشترک «شورای ائتلاف و جبهه پایداری»، از جوانان در سراسر کشور می‌خواهد که  با رای به نامزدهای این فهرست، لیستی دقیق، عاقلانه و متعهدانه که مجموعه متوازنی از جوانی و تجربه است، را انتخاب نمایند.

ما بر این باور هستیم که با اتکا به نیروی جوانان و فکر و ایده‌های خلاق آنها می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت خوبی طی کرد، در لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری به جوان گرایی توجه ویژه‌ای شده به نحوی که میانگین سنی کل نامزدها ۴۲ سال است.

همچنین توجه به طیف تخصص‌های نامزدهای معرفی‌شده از نقاط قوت این لیست است به نحوی که حیطه‌های مختلف تخصصی از جمله علوم سیاسی، اقتصاد، جامعه‌شناسی، سیاستگذاری فرهنگی، مدیریت استراتژیک، پزشکی و داروسازی و فناوری‌های دارویی، مهندسی سیستم‌های انرژی، مطالعات زنان و خانواده، فلسفه تطبیقی، حقوق، دفاعی و امنیت ملی و فیزیک هسته‌ای در این لیست کنار هم قرار گرفته‌اند.

در لیست مذکور با اعتقاد به اینکه امنیت، عزت، اقتدار و عظمت امروزی ایران اسلامی مرهون جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران است، از سی نفر نامزد معرفی شده از سوی «شورای ائتلاف و جبهه پایداری»، ۱۰ نامزد از خانواده معظم شهدا هستند.

همچنین از سی نفر نامزد معرفی‌شده، شانزده نفر سابقه نمایندگی مجلس را دارند؛ بدین ترتیب، فهرست پیشنهادی مجموعه متوازنی از جوانی و تجربه است که برای رسیدن به حداکثر منافع و عزت ملی توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است.

کمیته جوانان شورای ائتلاف با درک دقیق و صحیح از شرایط داخلی و خارجی ضمن اعلام حمایت صریح خود از فهرست مشترک «شورای ائتلاف و جبهه پایداری»، از تک تک جوانان آگاه و هوشیار ایران اسلامی می‌خواهد که با انتخاب این لیست، فردای بهتر خود را بسازند.

کد خبر 3025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha