کد خبر 3026
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
به هشت دلیل به لیست شورای ائتلاف رای می دهم

ناصر مولایی رئیس کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نوشته ای دلایل اقتاعی خود را در جهت رای دادن به لیست شورای ائتلاف نوشت.

به گزارش شانا - روز جمعه ۱۱ اسفندماه آزمون بزرگ دیگری در پیش روی ملت قدرشناس، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی قرار دارد؛ ملتی که همواره ثابت قدم و استوار پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و برای سربلندی میهن عزیزمان ایران در لحظه لحظه عمر انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته است.

۱۱ اسفند نیز از آن روزهایی خواهد بود که در حافظه تاریخی ملت ایران باقی خواهد ماند و بار دیگر مردم با لبیک گفتن با رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رای حاضر می شوند و حماسه ای دیگر می آفرینند.

فارغ از تکلیف همه ما که رای دادن است، انتخاب صحیح، هوشمندانه، کارشناسانه و مبتنی بر عقلانیت نیز تکلیفی دیگری است که حتی بیشتر از رای دادن هم اهمیت دارد. انتخاب ما باید بتواند مجلسی قوی با نمایندگان مسئولیت پذیر، متعهد و متخصص ایجاد کند. مجلسی که قطعا به تحقق هر چه بیشتر دولت قوی نیز کمک خواهد کرد.

بر همین اساس، شورای ائتلاف نیروی های انقلاب این بار بزرگ را بر دوش کشیده تا بتواند براساس فرامین رهبر معظم انقلاب، همه نیروهای انقلاب را حول یک محور واحد جمع کند و مجلسی متشکل از دلسوزان و کاربلدان متعهد به انقلاب تشکیل دهد.

بنابراین، کاندیدای معرفی شده از سوی شورای ائتلاف در سراسر کشور را باید جزو دغدغه مندترین، متعهدترین و متخصص ترین نخبگان سیاسی کشور دانست؛ کسانی که با نگاه کارشناسی از سوی کمیته های شورای ائتلاف مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شدند.

به همین جهت، رای به این کاندیدا و انتخاب آن ها به این دلایل، رای به یک مجلس قوی و کارآمد خواهد بود:

۱. لیست شورای ائتلاف برآمده از وحدت اکثریت جریانات انقلابی و دلسوز نظام است. در واقع، اکثریت آن ها، علی رغم همه اختلاف نظرها که برای پویایی انقلاب ضروری است، اختلافات را کنار گذاشته و برای حفظ وحدت و برادری، با یکدیگر ائتلاف کردند.

۲. اکثریت لیست منتخب شورای ائتلاف میزان قابل ملاحظه ای مقبولیت مردمی را دارند.

۳. کارآمدی و سابقه خوب در کارنامه آن ها قابل مشاهده است.

۴. میانه روی و عقلانیت انقلابی ویژگی بارز اکثریت آن ها است.

۵. براساس کار کارشناسی، مصاحبه و ارزیابی دقیق وارد لیست شورای ائتلاف شده اند.

۶. همه‌ی آن ها با ارزش ها و اصول انقلاب و نظام اسلامی پایبندی کامل دارند.

۷. فساد ستیزی فاکتور مهم در انتخاب کاندیدای لیست شورای ائتلاف بوده است‌.

۸. ترکیب کاندیدای شورای ائتلاف متشکل از جوانان کاربلد و افراد با تجربه است.

ناصر مولایی
رئیس کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

کد خبر 3026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha