حمایت جمعیت فراگیر معلمان جهادی از لیست شورای ائتلاف

جمعیت فراگیر معلمان جهادی کشور با صدور بیانیه ای از آحاد مختلف امت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات یازدهم اسفند مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آورد.

به گزارش شانا -  جمعیت فراگیر معلمان جهادی کشور با صدور بیانیه ای از آحاد مختلف امت غیور و  همیشه در صحنه جهت حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات یازدهم اسفند مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آورد. متن بیانیه بدین شرح است :

بسمه تعالی

"بنده چهار خصوصیّت را در اوّل امسال راجع به این انتخابات به ملّت ایران عرض کردم: اوّلاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه و رابعاً امنیّت انتخابات."
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) / دوم دی ماه 1402

انتخابات 11 اسفند ماه ماه فرصتی دوباره برای سازندگی و سرافرازی است. میدانی برای اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 45 سال دشمنی آشکار و همه‌جانبه دشمنان خارجی و غافلان داخلی نتوانست قطار عظیم انقلاب را متوقف کند، بلکه روز به روز به شکوه و عزت آن افزوده شد؛ مشارکت مردم در انتخابات ایران اسلامی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که همچون برگ زرینی در عرصه بین الملل می‌درخشد و مردم به رغم دشواری‌ها با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای آمده و این رویداد مهم را رقم می زنند.
 بر کسی پوشیده نیست که کشور عزیزمان امروز در آستانه یک رویداد سرنوشت ساز قرار گرفته تا با دستان پر مهر مردمانش، آینده ای پر افتخار را برای خود تقدیر کند؛ رویدادی که همچون خیزش عظیمی، دشمنان قسم خورده این نظام را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شادمان می کند.
در این میان معلمان و فرهنگیان فرهیخته ایران اسلامی که همواره به عنوان یکی از پشتوانه های انقلاب اسلامی در نزد مردم شناخته می شوند دوشادوش آحاد ملت وسط میدان حاضرند و با روشنگری و بصیرت افزایی تلاش خواهند کرد تا مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد که خود تیری سهمگین بر قلب دشمنان قسم خورده نظام و در راس آنها استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.  
جمعیت فراگیر معلمان جهادی کشور با حمایت از لیست شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی ، در کنار معلمان سراسر ایران عزیز ، ضمن حضور گسترده در انتخابات یازدهم اسفند از آحاد ملت به خصوص دانش‌آموزان رای  اولی، والدین عزیز دانش آموزان ، همه همکاران محترم و ملت سرفراز ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد تا برای ایران عزیز و آسایش و آرامش فرزندان این مرز و بوم آگاهانه و پرشور در انتخابات شرکت نموده و برنامه استعمارگران و غرب گرایان برای تخریب ایران را ناکام بگذارند.

کد خبر 3027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha