بیانیه قدردانی شورای ائتلاف استان کرمان از مردم

بعد از برگزاری باشکوه انتخابات در کرمان و مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم، شورای ائتلاف بیانیه ای صادر کرد.

سروبس استان‌های شانا - در این بیانیه آمده است:

قال الله: وَ أَمَّا بِنِعۡمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثۡ

یازدهم اسفندماه 1402 یکی دیگر از روزهای خدایی بود که ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با درک صحیح از وضعیت کشور و با وجود میل بدخواهان و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند در انتخابات، صلابت و پایداری خود را نسبت به نظام و ارزش های انقلابی به اثبات رساند و مشت محکمی بر دهان بدخواهان زد در این میان شما مردم ولایتمدار و نجیب استان کرمان و دیار مردان مبارز میدان جهاد با حضور در این حماسه بزرگ، دین خود را به انقلاب اسلامی و شهیدان ادا کردید.

درودتان باد و سلام خدا نثار شما و شهداء همیشه جاوید دیار کریمان!

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای اصولگرایان استان کرمان ضمن سپاس به درگاه الهی وظیفه خود می داند از همه مردان و زنان انقلابی استان به ویژه جوانان و رأی اولی ها که در حماسه 11 اسفند ماه شرکت فعال داشتند، صمیمانه تشکر کرده و توفیقات شان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

1 – لازم می دانیم از  مجریان، ناظران، هیأت های اجرائی و نظارت، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و فرمانداران به طور ویژه تشکر کنیم.

2 – ضمن تبریک به همه منتخبان و عزیزانی که به دوره دوازدهمین مجلس شورای اسلامی راه یافته اند، توصیه می نماید، ضمن تمرکز بر وحدت همه اقشار در دوره نمایندگی همه سعی خود را مصروف رفع مشکلات استان و حوزه انتخابیه خود کنند.

3 – امیدواریم رقابت های انتخاباتی در همه شهرستان ها به رفاقت و دوستی مبدل شود تا در کنار منتخبتان ما نیز بتوانیم، خدمتگزارانی برای مردم باشیم.

4 – این شورا با کمیته های تخصصی خود در ابعاد مختلف آماده همکاری با منتخبان بوده و به عنوان مشاورینی امین در خدمت شما عزیزان و مردم باوفا و ولایتمدار استان کرمان هستیم.

والسلام

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان
شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمان

کد خبر 3050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha