بیانیه شورای ائتلاف شهرستان جیرفت و عنبرآباد

به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، شورای ائتلاف شهرستان جیرفت و عنبرآباد بیانیه ای صادر کرد.

سرویس استان‌های شانا - به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، شورای ائتلاف شهرستان جیرفت و عنبرآباد بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اکنون که به فضل الهی انتخابات دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کمال امنیت و نظم برگزار شده است، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» وظیفه دارد از آحاد مردم شریف شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد که با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف شرعی و وظیفۀ ملی خود اقدام کرده‌اند، تشکر کند.

شما مردم شریف و نجیب نشان دادید که با وجود فشار حداکثری اقتصادی دشمن و القاء یأس و ناامیدی از سوی رسانه‌های ساخته و پرداختۀ آنان با بصیرت و موقع‌شناسی در بزنگاه‌های حساس نقش سرنوشت‌ساز خود را ایفا می‌کنید، شما با تک‌تک آراء خود، خشتی بر سر خشتی نهادید و خانۀ ملت را از نو بنا کردید و با اعمال ارادۀ ملی نشان دادید که خواهان مجلسی هستید که بتواند حافظ آرمان های امام راحل و شهیدان بزرگی مانند سردار سلیمانی باشد و راه امام را در نیل به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری طی کند.

مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگانی مؤمن و مردمی، انقلابی و شجاع با توکل به  خداوند و با تکیه بر نیروی لایزال ملت و به ویژه جوانان پرشور و با استعداد در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و قلدری‌های آمریکا می ایستد و باید کاستن از مشکلات معیشتی مردم سرلوحه کارشان قرار گیرد.

 مجلس باید در مسیر تحقق بیانیۀ گام دوم مقام معظم رهبری حرکت کند و به جوانان فرصت دهد تا ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی را با امید و ارادۀ محکم خویش آغاز کنند.

باید خداوند کریم را به سبب نعمت انقلاب اسلامی و نعمت مردم فهیم و انقلابی  شاکر باشیم و از همۀ عزیزان سپاسگزاری کنیم. 

جا دارد از همۀ نهادها و اشخاصی که در برگزاری این انتخابات سهیم و شریک بوده‌اند، تشکر کنیم و به ویژه سپاسگزاری از اعضای محترم شوراهای ائتلاف حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد باشیم که با تلاش و تدبیر خود توانستند با جلوگیری از تفرقه از میان نامزدها، شایسته‌ترین آنها را به مردم معرفی کنند.

 همچنین از نیروهای شایسته و ارجمندی که برای حصول وحدت به تصمیم شورای ائتلاف احترام گذاشتند و انصراف دادند نیز صمیمانه تشکر می کنیم. 

سپاسگزاری از روحانیت معظم را که پدرانه شورای ائتلاف را حمایت کردند و نیز احزاب سیاسی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را که برادرانه و صمیمانه به استواری وحدت مدد رساندند بر خود واجب می‌دانیم.

امیدواریم مجلس دوازدهم بتواند مجلسی کارآمد باشد و با خدمت صادقانه به مردم از مشکلات و گلایه‌های آنان بکاهد و شور و شوق افزون تری برای مشارکت در انتخابات‌های بعدی به وجود آورد.

در پایان با تبریک به جناب آقای دکتر بهنام سعیدی که موفق به جلب اعتماد مردم عزیز  شده‌اند، متذکر می‌شود که ملت انتظار دارد، مجلس دوازدهم، مجلسی در خدمت ایران سربلند و مردم سرافراز این دیار باشد و با وحدت و یکپارچگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نگاهبانی کند و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام و ناامید و دوستان ایران عزیز و انقلاب اسلامی را امیدوار و دلگرم سازد.

کد خبر 3059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha