کد خبر 3063
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تثبیت دموکراسی و مردم سالاری دینی توسط ملت

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در قدردانی ازحضور حماسی وپرشورمردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیانیه ای را منتشر کرد.

سروبس استان‌های شانا - بیانیه  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در قدردانی ازحضور حماسی وپرشورمردم:

ملت بزرگ ایران بار دیگر دریازده اسفند۱۴۰۲ حماسه ای ارزشمند را در عرصه میدانی و پرماجرای انقلاب اسلامی وخصوصا تثبیت دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی  به ثبت رساندند.
حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوقهای رای نمادی برای تبعیت از رهبری انقلاب ، ادامه راه شهدا و اهمیت به سرنوشت متعالی خود و پیامی گویا و روشن به خناسان ویاوه گویان خارجی و داخلی در پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.
برهمین اساس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان  ضمن تشکر و سپاس از این همه سخاوت و بزرگمنشی ملت بزرگ ایران و بالاخص مردم بابصیرت و همیشه در صحنه استان اصفهان به منتخبین و مسئولان توصیه می نماید تا قدردان صاحبان رای بوده و همواره ارتباط خود را با مردم حفظ نموده و دربهای فی مابین را برداشته و از تصمیم سازی هایی که خوشایندآحاد مردم نیست پرهیز نموده و در احیای آرمانهای انقلاب ، احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولین و نهادینه نمودن مطالبات مردم کوشا باشند. و نهایت تلاش خود را در تحقق اهداف بلند انقلاب ونظام اسلامی خصوصاً رفع گره های اقتصادی ومشکلان معیشتی مردم بر دارند و از هیچ کوششی دریغ نکنند که قطعا رضای خدای متعال و راه صلاح و رستگاری در آن است، انشاءالله.

کد خبر 3063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha