نشست منتخبین مجلس با اعضای شورای ائتلاف استان اصفهان + تصاویر

اکثریت قریب به اتفاق منتخبین مجلس این دوره استان اصفهان از نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف می باشند.

سرویس استان‌های شانا - نخستین نشست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اصفهان با منتخبین مجلس این استان برگزار شد. در این نشست، دکتر حدادعادل با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، پرهیز از افراط و تفریط در مجلس آینده را ضروری دانست. همچنین به سوابق و تجربیات آقای حاجی دلیگانی که برای چهارمین بار به نمایندگی مردم انتخاب شده، اشاره و از وی درخواست کرد تجربیات خود را به نمایندگان جدید انتقال دهد. در ادامه مراسم حق شناس، نایب رئیس شورای ائتلاف استان گزارشی از فعالیت این شورا در انتخابات اخیر ارائه کرد.

  نشست منتخبین مجلس با اعضای شورای ائتلاف استان اصفهان + تصاویر

در ادامه آقایان حاجی دلیگانی نماینده منتخب از شاهین شهر، نقدعلی از خمینی شهر، معینی از کاشان، رحیمی از فلاورجان، عبدلی از نطنز، سیاوشی از فریدن، قاسمی از شهرضا و یزدیان از اصفهان به تشریح دیدگاهها و نظرات خود پرداختند. همچنین آذین معاون اسبق استانداری اصفهان با اشاره به روایتی از امام علی علیه السلام، اجتناب از زدوبند و سازشکاری و پرهیز از پیگیری مطامع شخصی را شرط لازم برای کارگزاران نظام اسلامی توصیف کرد.

در این مراسم خلیلیان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان‌ تصریح کرد باتوجه به اینکه آقای حاجی دلیگانی سابقه عضویت و دبیری هیات رئیسه در مجلس قبل را داشته اند، دارای ظرفیت و توان بعهده گرفتن سمت نایب رئیسی مجلس آینده می باشند و انتخاب ایشان به این سمت به نفع استان خواهد بود.

لازم به ذکر است اکثریت قریب به اتفاق منتخبین مجلس این دوره استان اصفهان از نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف می باشند.

کد خبر 3082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha