همفکری مسئولین استان‌های شورای ائتلاف درباره دور دوم انتخابات

اولین نشست وبیناری مسئولین استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سال جدید روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - در ادامه سلسله نشست‌های وبیناری دکتر روح‌الامینی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با روسا و دبیران شورای ائتلاف در استان‌ها، نوزدهمین جلسه وبینار هفتگی و نخستین نشست وبیناری در سال جدید روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر روح‌الامینی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام، همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفته و برای مسئولین استانی شورای ائتلاف در سال جدید موفقیت در عمل به وظایف انقلابی و جهادی را از خدای متعال مسئلت کرد.

وی سپس گزارشی از وضعیت تعامل شورای ائتلاف با منتخبین مجلس دوازدهم ارائه و از رایزنی و گفتگو با اکثر منتخبینی که به جبهه انقلاب وابستگی دارند خبر داد.

وی سپس به تشریح ماموریت‌های شورای ائتلاف در سال جاری پرداخت و بر لزوم بازنگری در ساختارها و فرآیندها مطابق تحولات عرصه سیاسی کشور تاکید کرد.

در ادامه این نشست مجازی که با حضور مسئولین شورای ائتلاف در ۲۴ استان برگزار شد، حاضران از وضعیت فعالیت‌های شورای ائتلاف در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه و همچنین از برنامه‌های ائتلاف برای ارتباط گیری منسجم و مستمر با نمایندگان مجلس آینده گزارشی ارائه کردند.

همچنین در خصوص نحوه عملیات انتخاباتی شورای ائتلاف در استان‌هایی که رقابت ها به دور دوم کشیده شد نیز میان حاضران در نشست همفکری صورت گرفت.

کد خبر 3089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha