کد خبر 3096
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
واکنش شورای ائتلاف به حاشیه سازی رسانه‌های معاند

در پی حاشیه‌سازی شبکه‌های معاند، حساب شورای ائتلاف در شبکه اجتماعی ایکس بیانیه رسمی گردان های عزالدین القاسم را منتشر کرد.

به گزارش شانا ، پس از انتشار بیانیه اخیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از سرداران شهید این حمله بخصوص سرلشکر شهید زاهدی، رسانه‌های معاند اقدام به انتشار جهت‌دار برخی عبارات این بیانیه کردند.

حساب رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به این موضوع، بیانیه رسمی گردان‌های عزالدین القاسم شاخه نظامی مقاومت حماس را که در ابتدا بر نقش موثر و بارز شهید زاهدی در عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرده و مورد توجه رسانه‌ها نیز قرار گرفته بود، منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

 بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تجلیل از نقش سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت و طوفان الاقصی ، برگرفته از بیانیه گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بود که تصریح دارد: این فرمانده کبیر و شهید راه قدس، سالیان طولانی در تشکیل جبهه مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست و همچنین عملیات طوفان الاقصی نقش برجسته ای داشته است.

واکنش شورای ائتلاف به حاشیه سازی رسانه‌های معاند

کد خبر 3096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha