پیام تبریک به مناسبت عید سعید فطر

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران گرانقدر،عید سعید فطر، عید بندگی و همبستگی را تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

سرویس استان‌های شانا - پیام تبریک جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

همانا ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بودبرای تزکیه و تطهیر جسم و جان از تمام آلایش ها و زنگارها، و زمینه ساز تولدی دیگر در ساحت انسانی است تا بندگان صالح خداوند متعال تسبیح فرشتگان را با جان دل بشنوند و در سایه روح بخش آیات الهی از مظاهر دنیوی رها شوند.

و چه زیباست فرارسیدن عید سعید فطر که تجلیگاه عشق به معبود و اطاعت پروردگار مهربان در ماه ضیافت الله است، عیدی که روز شرف حضور در پیشگاه الهی و فخر و مباهات به کائنات است که بندگان خاص الهی در آن طاعت حضرت حق را به جشن می نشینند..

و روز رحمت و پاداش خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداختند. آنان که پلیدی را از جان خود زدودند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین نمودند و در سایه‌ی بندگی خالصانه‌ی معبود، به او تقرّب جستند و قدمی چند به جایگاه حقیقی خود (عند ملیک مقتدر) برداشته و به مقصد کمال خویش نزدیک شدند.

الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا..

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران گرانقدر،عید سعید فطر، عید بندگی و همبستگی را به محضر منوّر امام زمان‌ عجل الله فرجه و نایب عزیزش، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، و عموم مسلمانان و هموطنان مؤمن و متدیّن ایران اسلامی و مردم شریف مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

وضمن تقدیر و تشکّر از عموم برادران و خواهران ایمانی که با حضور پرشور و گسترده در لیالی پُربرکت قدر و راهپیمایی حماسی و دشمن‌شکن روز جهانی قدس، شیاطین جنّ و انس، دشمنان خارجی و اذناب داخلی‌شان را ناکام گذارده ،از همگان  به حضور با صلابت و منسجم در نماز با شکوه عیدسعید فطر دعوت می‌نماید.

 و برای آحاد امّت اسلامی، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد. انشالله به یُمن و برکت این عید سعید و در سایه تلاش و همکاری نزدیک‌تر بین کشورهای اسلامی، موجبات برقراری امنیت، رفاه و آرامش روزافزون برای ملت‌های اسلامی و رفع ظلم و نابرابری در همه جهان به خصوص رفع ظلم از مردم مظلوم فلسطین مهیا گردد.

اطمینان داریم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد و شاهد رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان خواهیم بود انشالله.

کد خبر 3101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha