کد خبر 3102
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
جلسه شورای ائتلاف شهرستان کارون تشکیل شد

در این نشست با توجه به اتمام ایام انتخابات راهکارهای تبیین اهداف پیشرو سیاسی ؛ اجتماعی و فرهنگی با محوریت موضوع نقش مشارکت مردمی در تحقق شعار سال جدید بحث و تبادل نظر شد.

سرویس استان‌های شانا - جلسه شورای ائتلاف شهرستان کارون با حضور مهندس مدملیل ، مسئول امور شهرستان ها و رئیس کارگروه اقتصادی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی امام جمعه محترم شهرستان کارون تشکیل شد.

دراین جلسه که با حضور رئیس ، دبیر و اعضای  کمیسیون های  شانا شهرستان  کارون برگزار گردید  مباحث اخلاقی و دینی و تقویت جبهه حق و مقاومت اسلامی مطرح و در ادامه تشریح  آیین نامه ها  ابلاغی شانا خوزستان و تبیین ماموریت ها و تاکید بر تقویت  فعالیتها و ارتباط مستمر کمیسیون های شهرستان بر اساس شرح وظایف  با کمیسیون های استان و همچنین شناسایی و احصاء  مشکلات شهرستان و ارائه پیشنهاد سازنده  و عملی به مراجع دیربط مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

در این نشست با توجه به اتمام  ایام انتخابات راهکارهای تبیین اهداف پیشرو  سیاسی ؛ اجتماعی و فرهنگی  با محوریت موضوع نقش مشارکت مردمی در تحقق شعار سال جدید  و  مطالبه گری برخی امور عامه  شهرستان کارون و در آخر نیز ارائه گزارش و  جمع بندی نکات برخی از کمیسیون ها بحث و تبادل نظر شد.

جلسه شورای ائتلاف شهرستان کارون تشکیل شد

کد خبر 3102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha