بیانیه شورای ائتلاف خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی پیام آور شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه گردید.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان شمالی جهت تقدیر از اقدام سپاه مقتدر پاسداران و نیروهای مسلح در تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی به شرح زیر است:

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (حج – ٣٩)

 حمد و سپاس خدای محبوب را سزاست که بار دیگر «نصر من الله و فتح قریب» را به بندگان صالح، شایسته و وارسته نشان داد.

عملیات وعده صادق‌، پاسخی خیبرشکن به رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان آن بود تا بدانند جمهوری اسلامی ایران با رهبری ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»، نه تنها از خون شهدای والامقام در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نمی‌گذرد، بلکه حتی یک گام از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از آرمان ملت فلسطین عقب نمی‌نشیند.

عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی  پیام آور شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه گردید.

آری! ما تا پای جان در این راه مقدس ایستادگی خواهیم کرد و با لشکری از صالحان عالم، در برابر تمام جبهه کفر و نفاق خواهیم ایستاد و این مبارزه حق علیه باطل تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و ارزشمند محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی، از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران اسلامی، تقدیر و تشکر می نمایم.

کد خبر 3109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha