تقدیر شورای ائتلاف دامغان از حضور رئیس‌جمهور و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات

از حضور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران عزیز بواسطه حضور صمیمی در بین مردم این دیار کهن و نیز صدور دستور حل مشکلات حوزه بهداشت و سلامت و ... تشکر و قدردانی می نماییم.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دامغان با صدور پیامی از عموم مردم بصیر، مسئولین، مجریان و نیروهای انتظامی و نظامی در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سلام خدا بر شما مردم بصیر و حق طلب دامغان که با ‌حضور آگاهانه خود در مصلی امام خمینی، موجب عزت شدید و با شکر به درگاه الهی و ارج نهادن بر عظمت و بزرگی مردم شریف دامغان، از آحاد مردم، گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی، مراجع بزرگوار دینی، اصحاب رسانه، مسئولین، در مشایعت مقام محترم ریاست جمهوری صمیمانه سپاسگزاریم و از تلاش‌های بی‌وقفه همه دست اندرکاران بویژه مجریان و نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین سلامت و امنیت قدردانی می‌کنیم.

همچنین از حضور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران عزیز بواسطه حضور صمیمی در بین مردم این دیار کهن و نیز صدور دستور حل مشکلات حوزه بهداشت و سلامت، موافقت با دانشگاه علوم پزشکی دامغان و تحول در حوزه راه در مسیر کریدور شمال به جنوب و همچنین رفع مشکلات آبی در حوزه کشاورزی و صنعت تشکر و قدردانی می نماییم.

از خدای بزرگ توفیقات روز افزون را برای دولت صادق الوعد جناب آقای دکتر رئیسی مسئلت داریم.

مردم با فرهنگ، متدین و ولایی دامغان همواره قدردان نعمت بزرگ جمهوری اسلامی خواهند بود، و برای خادمان ملت شریف ایران اسلامی عزت، سربلندی، سرفرازی و سلامتی را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایند.

در پایان با قدردانی و قدرشناسی از حماسه حضور همشهریان فهیم و بصیر در این سفر پر خیرو برکت، مجددا صمیمانه از هیئت محترم دولت، ریاست محترم جمهور تقدیر و تشکر داریم.

کد خبر 3111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha