معاونین شورای ائتلاف خوزستان گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند

رئیس شورای ائتلاف خوزستان گفت: عالیت شورای ائتلاف تنها موضوع انتخابات نیست و در عرصه های مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه را در دستور کار خود دارد .

سرویس استان‌های شانا - در جلسه ای که به منظور ارائه گزارش فعالیت  معاونت های شورای ائتلاف خوزستان تشکیل شد، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ابتدا عبدالحسین بهمئی مسئول دفتر و دبیرخانه شورا با تحلیل جامعی از حمله موشکی به اسرائیل ، فرآیند این اقدام غرور آفرین را تشریح کرد.

سپس سید احمد پور فرجی رئیس شورای ائتلاف استان طی سخنانی ضمن تبریک موفقیت آمیز نیروهای رزمنده نظامی بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چند نکته و تذکر تشکیلاتی پرداخت و گفت : معاونت ها و کمیته های شورای ائتلاف باید با تکمیل نیرو و تزریق افراد توانمند ، فعالیت خود را بیشتر کند.

وی در ادامه افزود : فعالیت شورای ائتلاف تنها موضوع انتخابات نیست و در عرصه های مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه را در دستور کار خود دارد .

پور فرجی اظهار داشت : برای رسیدن به اهداف شورا باید برنامه داشته باشیم و با تقویم اجرایی به فعالیت بپردازیم تا به اهداف شورا برسیم .

رئیس شورای ائتلاف خوزستان همچنین بیان داشت : دور دوم انتخابات در پیش است و متأسفانه کار برخی دینی نیست و روش دینار و دلار را در پیش گرفتند که شورای ائتلاف آن را محکوم می کند و از شورای نگهبان می خواهد که جلوی تخلفات را بگیرد تا لطمه ای به نظام وارد نشود.

معاونین شورای ائتلاف خوزستان گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند

کد خبر 3117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha