شهادت آیت الله رئیسی موجب تقویت وحدت، همدلی و انسجام نیروهای انقلابی می‌شود

تردیدی نیست که شهادت این عزیزان ، زمینه تقویت وحدت، همدلی و انسجام بین همه نیروهای علاقه‌مند به نظام و انقلاب را در داخل و خارج کشور فراهم خواهد آورد.

سرویس استان‌های شانا - در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه و شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿احزاب ۲۳﴾

حادثه تلخ شهادت ریاست محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، امام جمعه محترم تبریز، استاندار محترم استان آذربایجان شرقی و سایر همراهان موجب اندوه فراوان در بین اقشار مختلف مردم ایران اسلامی شد.

خادم‌الرضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر همراهان ،عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف و غیور ایران اسلامی صرف نمودند و با نهایت اخلاص و تلاش صادقانه نمونه خدمت به مردم در عصر حاضر گردیدند.

تردیدی نیست که شهادت این عزیزان ، زمینه تقویت وحدت، همدلی و انسجام بین همه نیروهای علاقه‌مند به نظام و انقلاب را در داخل و خارج  کشور فراهم خواهد آورد.

شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در عصر و زمانه‌ای که تبلیغات سوء دشمنان قصد کمرنگ جلوه دادن نگاه به معنویت و انگیزه الهی را دارد بار دیگر نگاه‌های نسل جوان را به خدمت خالصانه و صادقانه در راه خدا جلب نمود و الگویی در دسترس برای خدمت صادقانه به مردم در راه خدا پیش روی جوانان قرار داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس شهادت این عزیزان سفر کرده را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران اسلامی و همه همراهان نظام مقدس اسلامی در جبهه مقاومت، تبریک و تسلیت گفته وعلو درجه و مقام رضوان الهی را برای این شهیدان راه حق و همه پیروان این راه روشن از خداوند متعال خواستار است.

کد خبر 3153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha