بوربور: لازم است دولت از افزایش قیمت ارز جلوگیری کند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر دولت به سیاست های ارزی خود و جلوگیری از افزایش قیمت ارز با برنامه ریزی دقیق‌تر و مشورت با نخبگان و فعالین اقتصادی تأکید کرد.

سرویس احزاب شانا - نهصد و چهارمین و نهصد و پنجمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روزهای سوم و دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور دبیر کل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و دکتر رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس مهندس حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گزارش مفصلی از اوضاع جاری کشور و مسائل بین الملل به حضار ارائه کرد.

وی در خصوص قیمت ارز در کشور بیان کرد: لازم است دولت با برنامه ریزی دقیق‌تر و با مشورت با نخبگان و فعالین اقتصادی از افزایش قیمت ارز جلوگیری کند.

بوربور با بیان اینکه بهمن ماه جلوه گر عزت و غرور ملی است، فرا رسیدن دهه مبارک فجر مبارک و تقارن آن با ایام ماه رجب را به همه ملت ایران تبریک گفت و یاد و خاطره بهمن ماه ۱۳۵۷ را گرامی داشت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امسال بسیار پرشور تر از گذشته، ملت بزرگ ایران جشن انقلاب را که جشن ایران و ایرانی و سند پر افتخار استقلال و آزادی ایران عزیز است، برگزار خواهند کرد.

وی ضمن تأکید بر حضور فعالانه و با نشاط همه اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در برنامه های دهه مبارک فجر، همه ملت شریف ایران را به حضور حداکثری در جشن انقلاب دعوت کرد.

در ادامه جلسه دکتر پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در خصوص سیاست های ارزی دولت و اقدامات مجلس جهت کمک به دولت برای سامان دادن به بازار ارزبیان کرد و دکتر رضاخواه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گزارشی را از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور ارائه نمود. در ادامه جلسه نیز سایر اعضای جمعیت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در این جلسات مقرر شد جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را در مورد سیاست ارزی دولت صادر نماید و همچنین مقرر شد کمیته رسانه با مسولیت دکتر واعظی جهت نقش آفرینی بیشتر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فضای عمومی کشور تشکیل گردد.

کد خبر 361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha