نقش جوانان و نوجوانان در خنثی‌سازی جنگ ترکیبی

ما در گام دوم انقلاب به جهانیان ثابت خواهیم کرد ملتی که پرچم توحید و عدالت خواهی را بر دوش گرفته با بهره گیری از آیات الهی و تعالیم ائمه ی طاهرین قله های پیش رو را یک به یک فتح خواهد کرد.

سرویس استان‌های شانا - جمعیت جانبازان استان گلستان بمناسبت چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.      مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دهه ی فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه ی پرشکوه پیروزی انقلاب، تحقق نظام جمهوری اسلامی بر پایه ی مردم سالاری دینی مبارک باد. بدون تردید نقطه مشترک نهضت سرخ حسینی و انقلاب عاشورایی ایران، احیای اسلام و زنده نگهداشتن دین خدا بود. مردم سلحشور ایران با الگو گرفتن از قیام عاشورای حسینی، نظام ستم شاهی، استکبار جهانی و حامیان غربی نظام سلطنت را گام به گام با هدایت های معمار بزرگ انقلاب امام خمینی به شکست کشیده اند.

اینک در گذر زمان و رسیدن به چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی انقلاب بزرگ ایران پرشکوه و عزتمند و مقتدر تکیه گاه حمایت از جبهه مقاومت و امنیت منطقه همچون خورشیدی در سپهر منطقه می درخشد و فجرهای نوین دیگری را برای تحقق منشور گام دوم انقلاب و فتح افق های روشن آرمان های انقلاب نوید میدهد و ما در این گام جدید به جهانیان ثابت خواهیم کرد ملتی که پرچم توحید و عدالت خواهی را بر دوش گرفته با بهره گیری از آیات الهی و تعالیم ائمه ی طاهرین قله های پیش رو را یک به یک فتح خواهد کرد. ملت ما نشان داد پیروز برآمدن در فراز و فرود حوادث استقامت و پایمردی اورا برای فتح قله های پیشرفت و اخلاق مداری سست نخواهد کرد.

جوانان و نوجوانان نسل انقلاب میراث امامین انقلاب را در هجوم تهدید، تحریم و توطئه ها حتی در قالب جنگ ترکیبی رسوا و خنثی خواهند نمود. سرمایه ی بزرگ فرهنگ ایثار و شهادت و فتح قله های بلند مجاهدت، ایثار و نوآوری در تولید مقالات علمی و نیز در عرصه فناوری های نوین علمی، انرژی هسته ای، هوافضا، لیزر، نانو، سلول های بنیادین، تلسکوپ، پهبادی، موشکی، ارسال و هدایت ماهواره ها، الگوی ملتی هوشمند، مستقل و آزادی خواه را پیش روی جهانیان به تحسین وا داشته است. بی گمان جایگاه نظام دینی و مدیریت ولایی در انسجام بخشی همه ی ادیان، اقوام و سلیقه ها تجربه ی موفقی برای کشورهای مسلمان و آزادی خواهان جهان برای تشکیل حکومت خواهد بود.

پایمردی ملت عزتمند ایران نشان داد میتوان با تکیه بر راهبری های امام جامعه تهدید های دشمن را به فرصت های جدید برای افزودن بر اقتدار و افتخارات گذشته گام های بعدی را برداشت. مردم زمان شناس ایران همواره نشان داده اند با همه‌ی گروه ها و گرایش ها و اصناف و طبقات در دریای مواج حضور دلدادگان انقلاب و ایران، موج آفرین خواهند بود و معماران زمانه ی خود برای مهندسی نظم نوین جهانی و خلق تمدن بر پایه ی عزت و شرف دینی را در روزگاراران رقم خواهند زد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن تبریک و تجدید بیعت با امامین انقلاب تحت شجرة طیبة انقلاب اسلامی، همگام با همه خدمتگذاران کشوری و لشکری بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای ارزشمند آن، تا پای جان تاکیید خواهند نمود و از مسئولین خدمتگذار و مردم انقلابی استان انتظار دارد با امید به نصرت قطعی الهی و هم افزایی عملی، دشمنان بی هویّت و سرگردان انقلاب را در عرصه های گوناگون به خاک مذلت بنشانند و نمایش میدانی این عظم راسخ را در پیوستن به راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن پیش روی جهانیان قرار دهند.

به امید سرافرازی و عزت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و ایران عزیز و درخشش روز افزون انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای سرافراز و در صدر همه ظهور و فرج حضرت ولی عصر ارواحنافداه.

کد خبر 376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha