روایت عضو شورای مرکزی ائتلاف از روز اول سفر به چین

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، که رئیس‌جمهور را در سفر به چین همراهی می‌کند، طی توئیت‌هایی از نخستین روز سفر آیت‌الله رئیسی به چین گزارش داد.

به گزارش شانا،‌ احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، که به عنوان «رئیس گروه پارلمانی ایران و چین» رئیس‌جمهور را در سفر به چین همراهی می‌کند، در توئیت‌هایی از روز اول این سفر خبر داد. او در خصوص مراسم استقبال از آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، نوشته است: «در روز اول سفر به چین هوای پکن سرد بود اما استقبال بی‌نظیر از رئیس جمهور کشورمان و هئیت همراه گرمی بخش محفل دوستانه دو کشور بود. در روز سرد پکن، چینی‌ها سنگ تمام گذاشتند.»

روایت عضو شورای مرکزی ائتلاف از روز اول سفر به چین

امیرآبادی فراهانی همچنین درباره برنامه‌های روز اول این سفر توئیت کرده است: «در روز اول سفر به چین ملاقات‌های مهمی بین هیئت ایرانی با میزبان داشتیم: دیدار با نخست وزیر، رئیس کنگره خلق و رئیس جمهور به خصوص صحبت‌های بسیار مهم رئیس جمهور چین در هنگام ضیافت شام که می‌تواند تحولات بسیار مهم در منطقه وروابط دوجانبه و رشد اقتصادی بالا برای کشورمان باشد.»

روایت عضو شورای مرکزی ائتلاف از روز اول سفر به چین

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در توئیتی دیگر آورده: «نقاط مشترک زیادی برای ارتقا روابط بین ایران وچین وجود دارد به طوری که امروز در دیدار دکتر #رئیسی و رئیس‌جمهور چین حضور داشتم رئیس جمهور چین اظهار داشت: چین صرف نظرازهرگونه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی قاطعانه و تزلزل‌ناپذیر دوستی و همکاری با ایران را حفظ خواهد کرد. #سفر_رئیس_جمهور»

روایت عضو شورای مرکزی ائتلاف از روز اول سفر به چین

کد خبر 509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha