نشست هم اندیشی معاونت احزاب شورای ائتلاف استان البرز برگزار شد

سید امین ضیایی معاونت احزاب شورای ائتلاف البرز گفت: معاونت احزاب و تشکلهای سیاسی پذیرای تمامی احزاب ، تشکلها و تشکیلاتیست که مرام و اساس نیروهای انقلابی را قبول دارند.

سرویس استان‌های شانا - این نشست که به همت معاونت احزاب و تشکلهای سیاسی شورای ائتلاف البرز و با حضور دکتر عبداللهی استاندار ، ولی پوری معاونت سیاسی ، اجتماعی و امنیتی ، مهندس بصام تبار مدیر کل سیاسی ، کاظمینی مدیر کل اجتماعی استانداری البرز ، دکتر سیفی رئیس و دکتر اقایی دبیر شورای ائتلاف استان البرز برگزار شد با سخنرانی نمایندگان احزاب و تشکلهای شورای ائتلاف و فعال در البرز آغاز و ابتدا دکتر خرمجاه دبیر جمعیت رهپویان در حوزه مسائل اقتصادی مطالبی را عنوان و پیشنهاداتی را ارائه کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین حسامی از جبهه ایستادگی در حوزه اجتماعی ، دکتر جمالی دبیر جمعیت اسلامی فرهنگیان در حوزه فرهنگی و دکتر زالی دبیر جامعه اسلامی مهندسین در حوزه سیاسی مطالب و پیشنهادات خود را ارائه کردند .

در ادامه دکتر محمدی معاونت بانوان از لزوم نقش افرینی بیش از پیش بانوان در مطالبه گری و کنشگری احزاب و تشکلهای سیاسی مطالبی را عنوان کرد.

مهندس سید امین ضیایی معاونت احزاب و تشکلهای سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز در نشستی که با حضور ۲۰۰ نفر از دبیران و اعضای احزاب و تشکلهای سیاسی برگزار شد، گفت: معاونت احزاب و تشکلهای سیاسی پذیرای تمامی احزاب ، تشکلها و تشکیلاتیست که مرام و اساس نیروهای انقلابی را قبول دارند .

در پایان دکتر عبدالهی استاندار البرز ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم ، پرشور و بی سابقهء دبیران و اعضای احزاب و تشکلهای سیاسی انقلابی در این نشست بر لزوم تشریک مساعی احزاب و تشکلها در مسائل مختلف تاکید کرد .

عبدالهی عنوان کرد : بهترین فعالیت سیاسی میتواند در حوزه اجتماعی صورت پذیرد ... امروز یکی از مهترین جبهه ها که احزاب و تشکلهای انقلابی می‌توانند نقش افرینی کنند مسائل ، مشکلات و معضلات اجتماعی استان است.

در انتها دکتر عبدالهی با بیان اینکه به پتانسیل احزاب و تشکلهای انقلابی در همه حوزه ها نیاز داریم بر استمرار این نشست و هم اندیشی ها تاکید کرد .

در این نشست دکتر علاءالدین سیفی رئیس و دکتر آقایی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز نیز به تشریح عملکرد احزاب و تشکلهای سیاسی شورا پرداختند .

کد خبر 635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha