تحلیل معاون استان‌های شانا از کاسبی نجومی مدعیان آزادی ایران!

نورالدین قدیمی، معاون استان‌های شانا، طی یادداشتی از درآمدهای نجومی مسیح علینژاد از طریق ایجاد ناامنی در ایران و ریختن خون جوانان ایرانی خبر داد.

به گزارش شانا، نورالدین قدیمی، معاون استان‌های شورای ائتلاف، در کانال شخصی خود نوشت: فعالیت عوامل ضدانقلابی خارج شده از ایران که تقریبا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود، در دو دهه اخیر  و با روی کار آمدن دولت اصلاحات سرعت و حجم بیشتری پیدا کرد. امروزه چندین نفر ادعای رهبری اپوزسیون ضد انقلاب اسلامی را دارند که یکی از آنها مصی علی‌نژاد است که در این نوشته، فقط به یک نمونه از کسب درآمد این عنصر بی‌شخصیت از طریق ریخته شدن خون جوانان ایرانی اشاره می‌شود:

مصی علی‌نژاد سال‌هاست تجارت سودمندی با امنیت و جان و مال و آرامش ایرانی‌ها آغاز کرده است. او از سویی از طرف اندیشکده واشنگتن که رسماً نوشته برای تضمین منافع اسراییل و آمریکا کار می‌کند جایزه می‌گیرد، و از سوی دیگر قراردادهای سنگین برای ناامن کردن ایران با موسسات آمریکایی منعقد می‌کند.  در جدیدترین مورد (و البته نه تنها مورد!) مصی علی‌نژاد کاسبی ۱۰۰ هزار دلاری برای یک سال فعالیت ضدایرانی خود را منعقد کرده است.

طبق آنچه که در ستون هزینه‌های آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده آمده، آمریکا قرارداد سالانه جدیدی به ارزش پایه ۹۹ هزار دلار برای سال مالی ۲۰۲۳ با علی‌نژاد منعقد کرده است که این با نرخ ارز فعلی به معنای دست‌کم ۴۵۰ میلیون تومان در هر ماه است! ۴۵۰ میلیون تومان، دریافتی فقط یکی از مدعیان براندازی  انقلاب اسلامی، آن هم فقط از یک موسسه است.

حالا اگر دریافتی این ضدانقلاب از موسسات دیگر آمریکایی و سایر کشورها دشمن ایران را هم محاسبه کنیم و حق و حقوق دریافتی سایر همکاران و همراهان مصی علی‌نژاد در داخل و خارج را که تعداد آن‌ها به هزاران نفر می‌رسد نیز به آن اضافه کنیم، به اعداد نجومی می‌رسیم که آمریکا و کشورهای همراهش برای اغتشاشات در ایران هزینه می‌کنند می‌رسیم.

کد خبر 652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha