دعوت شورای ائتلاف خراسان‌رضوی از مردم برای حضور در سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب

سخنان رهبری در روزهای اول فروردین هرسال صراط مستقیمی است که ملت و دولت را در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و طی فرآیند آن هدایت و رهنمون میسازد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی به مناسبت دیدار نوروزی مردم با رهبر انقلاب بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

خدارا سپاس که انتظار سه ساله زائرین و مجاورین هشتمین پیشوای شیعیان جهان درآغاز سال نوبرای دیدار با یار خراسانی و رهبر محبوب وستون خیمه انقلابشان، حضرت آیه الله امام خامنه ای مدظله العالی، بسر رسید تا با دیدار و گوش دادن به کلام هدایتگر و آرامش بخشش، آلام «کرونایی و بغض درگلوی ناشی از جسارت معدود اغتشاشگر فریب خورده » را زدوده وبرای تداوم انقلاب در گام دوم ،مصمم تر، بانقشه راهی که معظم له نشان میدهند ،شتابی تازه بگیرند .

سخنان رهبری در روزهای اول فروردین هرسال صراط مستقیمی است که ملت و دولت را در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و طی فرآیند آن هدایت و رهنمون میسازد.

تجربه سی و سه ساله گذشته نشان میدهد که هرگاه دولت و ملت این رهنمودهارا سرلوحه کار و همت خود قرار داده اند طعم شیرین موفقیت و پیشرفت را چشیده اند و هرگاه بدان کم توجهی کردند در مضیغه و سختی قرار گرفته و پیشرفت شان کند شده است .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ،ضمن خیر مقدم به رهبری عزیز و محبوب انقلاب اسلامی،و شکرالهی بخاطر نعمت حضور معظم له درروز تحول نظام آفرینش،از عموم زائرین و مجاورین دعوت میکند تا با حضور گسترده خود از فیض رهنمودهای ایشان بهره‌مند،وعمل به ان را سرمشق سال جدید خود قرار دهند.

امید است حضور رهبر عزیز انقلاب در مشهد و پایتخت معنوی جهان اسلام ضمن انسجام بخشی دوباره به خدمتگزاران مردم در استان وحل و فصل موضوعات مهم مدیریتی و حکمرانی محلی منشا برکات ارزشمندی برای کشور و جهان اسلام گردد انشالله .

کد خبر 723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha