بیانیه به مناسبت گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۲ فروردین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران آرزومند است کارگزاران دولت مردمی در همه عرصه ها سر بلند، موفق و پیروز باشند و شعار سال ۱۴۰۲ که مهار تورم و رشد تولید است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی سالروز گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

چه باشکوه، آموزنده و به یاد ماندنی بود، به سنگ خوردنِ آخرین تیرهای دشمنانِ اسلام و ایران، هنگامی که مشتِ کوبنده ی ملّت بر دهان آنان نشانه رفت و همگی یک صدا فریاد برآوردند: «آری! فقط جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش» تا یوم الله دوازده فروردین سال ۱۳۵۸ برای همیشه در جریده ی افتخار آفرین تاریخِ ایران و به پاسِ خونِ آلاله های عاشق و جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی به نام نامی "ایران" بدرخشد و "نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" رسمیت یابد.

همچنین لازم است به دشمنان ایران بگوییم جمهوری اسلامی ایران تنها نمونه بشری است که نوع حکومتش را به آرای مردمی گذاشت و هیچ کشوری در جهان به جز ایران اصل نظام و اصل قانون اساسی را به رأی مردم نگذاشته است.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با گرامیداشت روز دوازدهم فروردین، این روز فرخنده را به مردم انقلابی و شهید پرور استان مازندران تبریک عرض می نماید و رجاء واثق دارد این نقطه تاریخی بستری برای تشکیل حکومت جهانی اسلام توسط امام زمان(عج) خواهد شد.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)،آرزومند است کارگزاران دولت مردمی در همه عرصه ها سر بلند، موفق و پیروز باشند و شعار سال ۱۴۰۲ که مهار تورم و رشد تولید است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر 754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha