بیانیه شورای ائتلاف خراسان رضوی در سالگرد شهادت "شهدای حرم رضوی"

شهید اصلانی بعنوان نماینده ای معتمد از جانب مردم حاشیه شهر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، پیگیر رفع دغدغه های مردم و توسعه و آبادانی ورفع محرومیت حاشیه شهر بود.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی در رابطه با سالگرد شهید رمضان، حجه الاسلام محمداصلانی عضو شورای ائتلاف استان آمده است: ۱۶فروردین یاد آورسالگرد غم بار شهادت روحانی جانبازوجهادگر خدوم ،حجه الاسلام محمد اصلانی ، در ماه رمضان و دهان روزه است که با اقدام تروریستی وجنایتکارانه ی عنصر متاثر از افراطی گری داعشی درحرم امن رضوی بشهادت رسید .

شهید اصلانی که خود و زندگی اش وقف انقلاب ومردم محروم حاشیه شهر و خدمت و پرستاری از برادر جانبازش بود ،بعنوان نماینده ای معتمد از جانب مردم حاشیه شهر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، پیگیر رفع دغدغه های مردم و توسعه و آبادانی ورفع محرومیت حاشیه شهر بود و با خدمات نیکوکارانه ورسیدگی مخلصانه به نیازمندان وپیگیری مشکلات مردم آن مناطق در کسوت روحانیت ،منشاء خیرات وبرکات زیادی برای مردم مستضعف بود.

شهادت،آرزوی امثال اصلانی بود وآن شهید در مزار شهید سردار سلیمانی ،توفیق انرا از سردار مطالبه کرده بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ،ضمن محکوم کردن مجدد این جنایت ،علو درجات را برای این شهید والا مقام و شهیدروحانی همراهش حجه الاسلام دارایی از درگاه الهی مسئلت نموده و صبر و شکیبایی و تداوم خدمات ان شهید را برای فرزندان برومندو همسر محترم آن شهید خواستار است .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی

کد خبر 771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha