برگزاری جلسه شورای ائتلاف مازندران با معاون سیاسی استاندار

جلسه شورای ائتلاف استان مازندران با حضور معاون سیاسی استانداری مازندران برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - اولین جلسه جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در روز شنبه مورخه ۱۹ فروردین ساعت ۱۶،۲۰ با حضور اعضای جبهه و دعوت از  معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران جناب آقای دکتر سلگی برگزار شد.

جلسه در دو قسمت مدیریت شد. در بخش اول  قبل از حضور معاون سیاسی استاندار ابتدا رئیس جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای یعقوبی ضمن عرض خیر مقدم به اعضا ، و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و درک شب قدر از کلیه اعضا در همراهی با جبهه ائتلاف در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر کرده بعضی از برنامه های سال ۱۴۰۲ را تشریح کردند.

پس از آن دبیر جبهه ائتلاف جناب آقای آقاجانی علت دعوت از معاون سیاسی استاندار و محورهای موضوعات قابل طرح در این نشست با معاون سیاسی را در سه محور انتخابات پیش رو، موضوعات فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب ، مسائل اجتماعی به ویژه اراذل و اوباش، اعتیاد و بی تفاوتی مسئولین ادارات منصوبین دولت روحانی در دولت رئیسی را برای اعضا بیان کرده در ادامه هر یک از اعضا پیرامون سه موضوع نقطه نظرات خود را بیان کرده اند.

 سپس جناب آقای  دکتر سلگی به موضوعات اشاره شده به مدت ۲۰ دقیقه پاسخ داده و  اقدامات انجام شده در این سه حوزه را توضیح دادند.

 مقرر شد در جلسه دیگری با وقت بیشتر معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات به جلسه جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران دعوت شده و به سوالات اعضا پاسخ دهند.

کد خبر 807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha