بوربور: اصلاح‌طلبان در حال تطهیر گذشته خودشان برای ورود به انتخابات هستند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب درخصوص سرپرست جدید وزات آموزش و پرورش بیان داشت که با نگاه به سوابق و منش آقای دکترصحرایی می توان به ایشان امیدوار بود و برای ایشان آرزوی توفیق کردند.

سرویس احزاب شانا - نهصدوسیزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استانی جمعیت در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه در بستر فضای مجازی بصورت همزمان در تمامی استان های کشور با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی جمعیت وفاداران در تمامی استان های کشور برگزار شد.

این نشست  با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس در ابتدای جلسه،  مهندس حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بیان کردند: ماه رمضان بهار قرآن و بندگی است و شب های قدر قله ی این ماه عزیز است و امیدوارم خدای متعال رحمت و مغفرت خود را شامل حال همه مسلمانان جهان قرار دهد.

در خصوص شرایط بین المللی  ایشان افزودند ما درون یک تغییر نظم جهانی هستیم که به لطف خداوند متعال و درایت و هدایت های حکیمانه امامین انقلاب، جمهوری اسلامی نقطه ی ثقل و کانونی این نظم جهانی می باشد و بخاطر همین موضوع است که تمامی قدرت های دنیا، سیاست ها  و راهبردهای خود را چه در منطقه و چه در سطح جهانی، نمی توانند بدون در نظر گرفتن ایران، طراحی کنند و شاهد این هستیم، چین که امروزه ابرقدرت اقتصادی جهان است بدون جلب توجه ایران نمی تواند با کشورهای منطقه وارد روابط بلند مدت شود از همین رو به موازات روابط با کشورهای منطقه در تلاش برای برقراری روابط دوستی بین ایران و کشورهای منطقه است.

ایشان درخصوص سیاست های داخلی و برنامه اقتصادی دولت بیان داشتند با وجود همه تلاش ها، اما عقب ماندگی های بسیار جدی داریم که لازم است دولت برای رفع آنها تلاش بیشتری انجام دهد ایشان یکی از دلایل مهم مشکلات  اقتصادی را ضعف مدیران وتصمیم گیران اقتصادی دولت دانست و توصیه کردند دولت هرچه زودتر تا بیشتر از  این فرصت را از دست نداده تیم اقتصادی خود را ترمیم و از ظرفیت  نیروهای توانمند استفاده کند.

ایشان فرمودند امسال موضوع مهم انتخابات را خواهیم داشت و آنچیزی که قطعا بر مشارکت مردم تاثیرگذار خواهد بود عملکرد دولت است لذا وظیفه ی بسیار سنگینی دولت دارد و طبق فرمایش حضرت آقا باید از اسلامیت و جمهوریت نظام دفاع کنیم و اجازه ندهیم هیچ یک از ایندو تضعیف شود؛ همه می دانیم که تجلی جمهوریت نظام در انتخابات است لذا باید همه تلاش کنیم که این انتخابات با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

ایشان افزودند در حال حاضر اصلاحطلبان در حال برنامه ریزی برای تطهیر گذشته خودشان برای ورود به انتخابات هستند لذا لازم است شورای نگهبان بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی، با حساسیت، پرچم داران فتنه ها و آشوب های کشور را از کاندیداهای مردمی و اصلح تفکیک کند. ضمن آنکه باید از همه سلیقه ها، کاندیدا به میدان انتخابات ورود کند اما باید مواظب بود که ستون پنجم دشمن میدان دار عرصه مدیریت کشور نشود.

ایشان بر نقش احزاب در گرم کردن فضای کشور برای برگزاری انتخابات پرشور تاکید کرد و فرمودند احزاب از هم اکنون باید برای انتخابات برنامه ریزی کنند و با هم افزایی با یکدیگر حداکثر تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور بکار بگیرند.

ایشان درخصوص سرپرست جدید وزات آموزش و پرورش بیان داشتند با نگاه به سوابق و منش آقای دکترصحرایی می توان به ایشان امیدوار بود و برای ایشان آرزوی توفیق کردند.

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران و اعضای شورای مرکزی تمامی استان ها برقرار بود و بصورت برخط حضور داشتند. در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه نکته و نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha