دیدار هیئت رئیسه شورای ائتلاف خراسان رضوی با معاون استاندار

نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

سرویس استان های شانا - اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی با معاون سیاسی استاندار دیدار و گفتگو کردند .

دراین دیدار اقای ترقی رئیس شورای ائتلاف خراسان رضوی ضمن گزارشی از اقدامات و پیگیری ها و مطالبه گریهای شورای ائتلاف از منتخبین وتغییرات ساختاری و عوامل سیاسی و اجتماعی فعال در شورا طبق برنامه شورا در سراسر کشور ،دستاوردهای اجلاس سراسری شورا در تهران با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای عالی استانهای شورای های اسلامی شهر و وزیر کشور را تشریح و پیشنهادات مکتوب شورا در زمینه راهبردهای مورد مطالبه رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ،سلامت و امنیت و رقابت سالم انتخابات ارایه داد و آغوش شورا برای پیوستن همه سلایق نیروهای انقلاب به این ائتلاف را باز اعلام کرد . وی درپایان خواستارتسریع در دادن مکان برای ادامه فعالیت خانه احزاب استان شد.

دراین دیدار دکتر جعفری دبیر شورای ائتلاف خراسان رضوی در خصوص ضرورت رفع آشفتگی سیاسی وعدم رعایت اخلاق رقابتی فعالان سیاسی تاکید نمود و دکتر ضابط ضمن برشمردن موفقیت های شورای ائتلاف در دو انتخابات اخیر خواستار شفاف سازی جریانهای سیاسی پاسخگو در رقابتها وعدم دخالت بعضی مراکز قدرت در  روند انتخابات شد .

خانم جعفریان نیز  همکاری استانداری برای تسهیل در مجوز تشکلهای فرهنگی اجتماعی زنان برای حضور موثر تر زنان در عرصه سیاسی را خواستار شد ،

دکتر طباطبایی معاون سیاسی استاندار ضمن تشکر از تلاشهای شورای ائتلاف،سال ۱۴۰۲را سال مهمی در رابطه با انتخابات مجلس دوازدهم دانست و افزود ما برای برگزاری انتخابات سالم و حفظ امنیت آن برنامه ریزی کرده ایم ولی برای افزایش مشارکت و رقابت سالم برای انتخاب اصلح نیازمند فعال ترشدن احزاب و گروههای سیاسی و همکاری ائتلافهای قانونی در استان هستیم.

وی افزود جریانهای سیاسی فعال در رقابت باید از تخریب دیگران پرهیز و اخلاق انتخاباتی را خصوصا در فضای مجازی رعایت کنند،

معاونت سیاسی از باز بودن اغوش ائتلاف برای جذب دیگر مجموعه ها ی فعال تقدیر وخواستار برنامه ریزی برای یک رقابت سالم در انتخابات شد .

معاون سیاسی استانداری نیز در این دیدار بر لزوم آموزش کار تشکیلاتی در بین احزاب و گروهها و سامان یابی رسانه‌ای در ایجاد فضای بانشاط و سالم رقابت،تاکید نمود و از ائتلاف خواست در  شهرستانهای استان ،باشبکه سازی به شناخت مسائل و مشکلات مردم همکاری کنند.

کد خبر 887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha