جلسه کمیته جوانان خراسان رضوی با رئیس شورای استان برگزار شد

در این جلسه اعضای کمیته، موانع مشارکت سیاسی مردم در انتخابات را بررسی کردند.

سرویس استان های شانا - اولین نشست کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی با حمیدرضا ترقی ریاست شورای ائتلاف استان برگزار شد.

حمیدرضا ترقی در جلسه کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت : نقش جوانان در گام دوم انقلاب بسیار سنگین و سرنوشت ساز است ،وی افزود : جوانان برای ایفای نقش و پذیرش مسئولیت در گام دوم انقلاب باید خود را آماده کنند ،این آمادگی دو بعد دارد ، بعد اعتقادی و بعد کار آمدی ،وی افزود متصف شدن به ویژگیهای جوان انقلابی ،لازمه ورود به عرصه مسئولیت در این مرحله از انقلاب است.

رئیس شورای ائتلاف با تبیین نحوه شکل گیری شورای ائتلاف، در خراسان ورسالت ان ضرورت کار تشکیلاتی سالم برای جوانان  را تشریح و تحقق مطالبات رهبری انقلاب از جوانان را مستلزم خودسازی ودیگر سازی و مسئولیت پذیری در قبال جامعه ،دین و آینده کشور دانست.

وی وظیفه کمیته جوانان را شناسایی جوانان انقلابی ،جذب و آموزش و سازماندهی آنها برای ایفای نقش در تحکیم مبانی انقلاب و امربه معروف ومشارکت همه جانبه در روند انقلاب دانست واز آنان خواست خود را در تراز انقلاب اسلامی بسازند .

در پایان این جلسه اعضای کمیته ،موانع مشارکت سیاسی مردم در انتخابات وعلل کم انگیزگی نیروها برای فعالیت سیاسی را بررسی و مقرر شد با تشکیل کار گروههای مختلف مسئله شناسی و راهکار یابی برای انهارا با استفاده از جوانان تحصیل کرده دنبال و از طریق حلقه میانی ائتلاف به مسئولان انتقال دهند .

کد خبر 888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha