امام جمعه اهل سنت سنندج: رمز موفقیت جریان انقلابی در انتخابات اتحاد و همدلی است

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج گفت: مدعیان امروز حمایت از کردها پشتیبان دیروز حمله شیمیایی به همین مردم بودند.

سرویس استان‌های شانا - ماموستا فایق رستمی پیش‌ از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خیر مقدم به مهمانان، با اشاره به آیه قرآن همه اقوام و مذاهب را به حفظ وحدت دعوت کرد و اظهار داشت: مردم کردستان در همه صحنه‌ها در وفاداری و دفاع از نظام پیشقدم بوده و در همه انتخابات حضور گسترده داشته است.

وی با بیان اینکه کردستانی‌ها هیچ دلخوشی از ضدانقلاب نداشته و نخواهد داشت، گفت: زمانی که ۲۵۰ نفر از کردها در همین سنندج و ۳۰۰ نفر در مریوان قتل عام و بمباران می‌شد، این مدافعان به نام حقوق بشر که امروزه دم از حمایت از کردها سر می‌دهند، کجا بودند؟ اینها همان جنایتکاران قبلی هستند که در برابر شیمیایی و بمباران‌ها سکوت کردند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه این روزها در آستانه سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، یادآور شد: معظم‌له در ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۸۸ با قدوم و حضور مبارکشان، بر تمام تبلیغات منفی دشمنان خط بطلان کشیدند و فرمودند "هر کس ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر دهد مزدور دشمن است"، "کردستان امن‌ترین استان کشور است و این استان را امنیتی نکنید".

وی حفظ وحدت را مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و یادآور شد: یکی از ضرورت‌های لازم برای تحقق اهداف، وحدت همه نیروهای انقلاب و معتقد به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی است که باید این امر مهم در اولویت قرار گیرد.

ماموستا رستمی ابراز داشت: رمز موفقیت جریان انقلابی در انتخابات اتحاد و همدلی بوده و اگر منیت‌ها را کنار گذاشته و به موفقیت این جریان فکر شود، یقیناً اهداف در نظر گرفته شده تحقق خواهد یافت.

نورالدین قدیمی در این دیدار با بیان اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین نیازهای ما در سطح کشور و استان «حفظ وحدت» است، اظهار داشت: دشمن جایی را که مورد قوتمان بوده قرار داده و دنبال ایجاد انشقاق میان نیروهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب اجازه انشقاق بین خود را نخواهند داد، گفت: در اتفاقات سال گذشته یک بار دیگر عدم رخنه و نفوذ میان نیروهای اسلامی به همه دنیا ثابت شد، دشمنان علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی اما مردم با آنان همراهی نکرد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با اشتباه محاسباتی فکر کرده می‌تواند میان شیعه و سنی، کرد، ترک و لر و قومیت‌ها اختلاف ایجاد کند اما هیچ گاه آرزوهایشان تحقق نخواهد یافت، تصریح کرد: شورای ائتلاف از سال ۹۴ با فرایند جدید و جریان انقلابی شکل گرفته و در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراها و حفظ وحدت میان نیروهای انقلابی نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی با بیان اینکه در شورای ائتلاف مرکزی برای استان‌ها پدرخواندگی نمی‌کنیم، بلکه پشتیبانی و کمک می‌کنیم، گفت: خوشبختانه انسجام خوبی میان نیروهای انقلابی در استان‌ها به ویژه کردستان برای انتخابات پیش‌رو شکل گرفته است. در هر استان ۸ نفر به عنوان هیئت مؤسس انتخاب شده که در این استان ۴ نفر از اهل تشیع و ۴ نفر از اهل تسنن انتخاب شده تا هر دو جریان پای کار بیایند.

قدیمی با هشدار اینکه دشمن اکنون دیگر یک کلاغ ۴۰ کلاغ نمی‌کند، بلکه یک مورچه ۴۰ کلاغ کرده و دنبال کوچک‌ترین بهانه و بزرگ‌نمایی مشکلات در فضای مجازی و رسانه‌ها هستند، عنوان کرد: خوشبختانه انسجام و وحدت ایرانی قابل خدشه نیست، اگر دشمن در اتفاقات سال گذشته با شکست مواجه شد اما توطئه‌هایشان همچنان تا انتخابات پیش‌رو مجلس ادامه‌دار خواهد بود.

وی با هشدار اینکه دشمن به دنبال تضعیف حضور مردم در انتخابات است، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که بدخواهان با تبلیغات منفی به اهداف شوم خود برسند.

قدیمی با اشاره به اینکه انتخاب افراد اصلح به منظور خدمت به مردم هدف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است که این هدف با انتخاب خوب شکل می‌گیرد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته و در انتخابات شیعه و سنی نداریم بلکه باید همه با هم تلاشمان انتخاب انسان‌های لایق برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت و برنامه‌های این شورا پیرامون انتخابات امسال در استان ارائه داد.

کد خبر 904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha