قدیمی: افراد توانمند را شناسایی و معرفی کنید

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز باید همدل و با تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنیم خاطر نشان کرد:  به دنبال شناسائی افراد توانمندی باشید.

سرویس استان‌های شانا - نورالدین قدیمی در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تشکر از حضور و تلاش مخلصانه نیروهای انقلابی در سطح استان اظهار کرد: شورای ائتلاف از سه ضلع هیئت موسس، احزاب و منتخبین مجامع عمومی تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه هریک از گروه‌های فعال در شورای ائتلاف گفت: باید بیشترین بهره را از ظرفیت مجامع و احزاب ببریم.

این مقام مسئول در ادامه افزود تا پایان خردادماه باید مجامع شهرستانی برگزار شده باشند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به جامعه بانوان و جوانان افزود: باید تلاش کنیم نخبگان این گروه‌ها را جذب کرده و فرصت ظهور و بروز آن‌ها را فراهم کنیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات گذشته وحدت فصل‌الخطاب قرار گرفت افزود: حضور موثر و همدل اقشار مختلف و توجه به فرایندها از عوامل موفقیت بود.

قدیمی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز باید همدل و با تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنیم خاطر نشان کرد:  به دنبال شناسائی افراد توانمندی باشید که ظرفیت کاندیداتوری را دارند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم معرفی افراد جدید گفت: کم نیستند افراد کارآمد و متعهدی که توانایی اثرگذاری در عرصه‌های مختلف را دارند و تا کنون کاندیدا نشده‌اند ما باید دنبال چنین افرادی برویم.

در این جلسه اعضای شورای ائتلاف استان گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دادند و برخی از اعضا به تبیین مشکلات شهرستان خود پرداختند.

کد خبر 930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha