تقدیر محسن رضایی از عملکرد شورای ائتلاف در سال‌های اخیر

معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت:احزاب دانشگاه تربیت نیروی سیاسی باشند.

سرویس استان‌های شانا - محسن رضایی امروز در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تسلیت شهادت امام صادق علیه‌السلام اظهار کرد: ایجاد و تداوم تشکل‌های سیاسی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه جامعه ما از تشکل‌های سیاسی استقبال نمی‌کند افزود: احزاب باید دانشگاه تربیت نیروی سیاسی باشد.

معاون رئیس جمهور در ادامه به خلاء نیروی سیاسی خبره در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: وظیفه تشکل‌های سیاسی است که این حفره را پوشش دهند.

رضایی در ادامه وحدت و هم‌گرایی را نیاز امروز ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف در سازوکارهای سیاسی جبهه انقلاب در سال‌های اخیر بهتر از ادوار گذشته کار کرده است.

وی در ادامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان را یکی از بهترین تشکل.های سیاسی دانست و گفت‌: جمع نیروهای انقلابی استان همدان نقش‌آفرینی خوبی دارند.

رضایی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم فعالیت‌ها به زمان انتخابات منحصر نشود.

معاون رئیس جمهور در ادامه به مسائل مطرح شده توسط نماینده کشاورزان و یکی از فعالان فرهنگی اشاره کردو افزود: مطالب مهمی مطرح شد که حتما پیگیری می کنم اما مکتوب موارد را به استاندار بدهید که جزو مصوبات سفر دوم رئیس جمهور قرار گیرد.

وی در ادامه با تشریح وضعیت کشور خاطر نشان کرد: ما به دنبال تغییر ریل‌گذاری اقتصادی کشور هستیم.

این مقام مسئول  در ادامه با اشاره به لزوم میدان‌داری مردم اظهار کرد: بدون حضور مردم و بخش خصوصی  نمی‌توان انتظار تحول داشت.

وی در ادامه از نیروهای انقلاب اسلامی خواست پای کار بیایند و دولت را در سطوح مختلف کمک کنند اظهار کرد: مشکلات را فهرست کنید و پیگیر باشید که گره‌ها باز شود.

کد خبر 974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha