انتخابات مجلس امسال رقابتی خواهد بود/ شورای ائتلاف بر مشارکت حداکثری تاکید دارد

دکتر حداد عادل با اشاره به فضای انتخاباتی کشور افزود: جمع بندی‌ها نشان می‌دهد که امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.

سرویس اخبار شانا - دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه معرفی معین استان ‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که با حضور روسای شورای ائتلاف در استان‌ها روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد، گفت: شورای ائتلاف محل هم افزایی همه نیروها و تشکلهایی است که انقلابی بوده و ملاک این انقلابی بودن تبعیت از ولایت فقیه است.

رییس شورای ائتلاف با تشریح اهمیت انتخابات مجلس افزود: رهبر انقلاب در دیدار ۱۵ فروردین ‌ماه امسال با مسئولان ۴ رکن برای برگزاری انتخابات مطرح فرمودند؛ امنیت ؛ سلامت برگزاری انتخابات ؛ رقابت پذیری و مشارکت بر این اساس باید مشخص باشد که جایگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این منظومه کجاست.

ایشان با اشاره به اینکه موضوع که امنیت انتخابات امری حاکمیتی بوده و سلامت برگزاری انتخابات بر عهده مسیولین برگزاری است افزود: اطمینان داریم که نیروهای حزب‌الله در رأی خیانت نمی‌کنند؛ درباره رقابت نیز آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود آن است که این نوبت انتخاباتی رقابتی در پیش است؛ البته سال ۹۸ نیز رقابت بود و اصلاح طلبان آمدند اما رأی نداشتند.

حداد عادل در ادامه با اشاره به تحلیل فضای انتخاباتی افزود: جمع بندی‌ها نشان می‌دهد که امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.

رییس شورای ائتلاف با اشاره به مسئله مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات تابع عوامل مختلفی است و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر مشارکت حداکثری تاکید دارد.

حداد عادل با طرح این پرسش که باید مشخص شود که وظیفه نیروهای سیاسی در افزایش مشارکت در انتخابات چیست؛ گفت:ما اصرار به مشارکت بالا داریم و این کار نیازمند یک کار سخت تشکیلاتی و مستمر است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت سیاسی افزود: باید رفتار سیاسی نسبت به زنان عوض شود؛ و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید به سراغ جوانان رفته و همه هرم جمعیتی را ببیند.

کد خبر 978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha