مسئولین معاونت‌ها و کمیته‌های شورای ائتلاف استان تهران مشخص شدند

معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف در سخنان خود خاطر نشان کرد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خود را ملزم به حمایت همه جانبه از دولت خادم ملت می داند.

سرویس اخبار شانا - نشست ماهانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران با حضور معاون امور استان ها و نایب رئیس شورای استان،ودبیر و سایر اعضای شورا، عصر دوشنبه اول خردادماه در محل دفتر مرکزی شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نورالدین قدیمی معاون هماهنگی امور استانهای شورای ائتلاف به تحلیل وضعیت روز کشور و موفقیت های به دست آمده در جبهه مقاومت و سایر عرصه های بین المللی پرداخته و نقش ایران در تحولات منطقه ای و بین المللی  را قابل توجه و غیرقابل انکار دانست.

وی در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی و فعالیت های گسترده دولت برای خدمت به مردم واداره کشور پرداخته و موفقیت های بدست آمده در شرایط کنونی را بازشماری کردند .

نایب رئیس شورای ائتلاف استان، ضمن تاکید برمطالبه گری از مسئولین برای تسریع در خدمت به مردم، حمایت از دولت مردمی و مجلس انقلابی را وظیفه ی جریان انقلابی دانسته و یاد آور شدند که در نقد عملکرد مسئولان دولتی و همچنین مجلس، باید حواسمان به سوء استفاده های احتمالی ضد انقلاب و بدخواهان نظام اسلامی هم باشد.

معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خود را ملزم به حمایت همه جانبه از دولت خادم ملت می داند.

قدیمی در ادامه افزود: حضور فعال در عرصه انتخابات و بالا بردن مشارکت عمومی یکی از اصلی ترین وظائف شورای ائتلاف در انتخابات اسفندماه سال جاری خواهد بود که می بایست همه ی ما برای محقق شدن مشارکت حداکثری تمام تلاش و ظرفیت های جبهه انقلاب را بکار گیریم.

نایب رئیس شورای ائتلاف استان تهران در ادامه با اشاره به نقش حائز اهمیت شوراهای شهرستانی ، تسریع در تشکیل وتکمیل ساختار سازمانی هر شهرستان به ویژه در استان تهران را یکی از موارد حائز اهمیت و ضروری تشکیلات اعلام کرد.

در پایان این جلسه، احکام انتصاب تعدادی مسیولین معاونت ها و دبیران کمیته ها که انتصاب آنها به تصویب اعضای شورا استان رسیده بود به شرح ذیل اعطا گردید:

جناب آقای حسین کاشانی پور - معاون امور شهرستان ها

جناب آقای سید احمد موسوی- معاون آموزش نیروی انسانی

جناب آقای محسن اخلاقی- معاون رسانه و فضای مجازی

جناب آقای محمدرضا بیضاوی - معاون تبلیغ و ترویج گفتمان

جناب آقای محمد نریمان - مسئول پشتیبانی و مالی

جناب آقای عباس کیانی - دبیر کمیته اجتماعی

جناب آقای محمدعلی عرفان منش - مسئول دفتر سیاسی

جناب آقای قربانعلی مقبلی - مسئول دفتر نظارت و بازرسی

جناب حجت الاسلام حسین اصفهانی ها - دبیر کمیته فرهنگی

جناب آقای ناصر ترابی - دبیر کمیته علمی و آموزشی

کد خبر 996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha