در این کمیته ۲۳۲ رزومه اخذ شده از نامزدهایی که پیش از این در سامانه شورای ائتلاف اعلام حضور کرده بودند به اعضا ارائه گردید.

سرویس استان‌های شانا - کمیته انتخابات شورای ائتلاف مشهد با حضور نمایندگان تشکل ها و احزاب اعم از جبهه پیروان ، پیشرفت و عدالت ، تحول خواهان ، معتمدین حاشیه شهر ، نمایندگان دانشگاهی ، ایثارگران و جانبازان و آزادگان , رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت ،آرمانخواهان واقع بین، مهر خاور ، اندیشکده نگاه ، نماینده هیات موسس تشکیل شد.

در این کمیته ۲۳۲ رزومه اخذ شده از نامزدهایی که پیش از این در سازوکار ثبت نام اعلام حضور کرده بودند به اعضا ارائه گردید. همچنین ۵ شاخص ارزیابی بر اساس معیارهای مورد نظر به حاضرین اعلام شد. 

به منظور بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت سنجش دقیق توسط تشکل های حاضر، برای اولین بار مستندات و شاخص های ارزیابی جهت مشورت با بدنه ی کادر مرکزی تشکل ها و عندالزوم تماس با معرفین نامزدها به اعضای حاضر در کمیته عرضه گردید و مقرر شد تا شنبه آتی جهت جمع بندی و اعلام نمرات هر عضو کمیته جهت تعیین ۵۰ نامزد نهایی در اختیار دبیر شورا قرار گیرد.

بدیهی است پس از اخذ نمرات در شاخص های طراحی شده و بر اساس اولویت نمرات اخذ شده، مرحله بعد جلسات کمیته انتخابات با حضور ۵٠ نفر نامزد برای برگزاری مصاحبه در جلسات حضوری بمنظور تعیین لیست ۱۵ نفره برای ارائه به مجمع عمومی صورت خواهد پذیرفت. انشاءالله.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha