عملکرد یک ساله دولت نشانگر رویکرد اقتصادی مثبت است

پورابراهیمی عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد: به زودی گزارش کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درخصوص تحلیل سیاست‌های ارزی کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش شانا، نشست کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز دوشنبه مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ به منظور بررسی سیاست های ارزی دولت سیزدهم برگزار گردید. در این جلسه ابتدا رئیس کمیته با تحلیل شرایط اقتصادی کشور و با اشاره به هجمه سنگین دشمن طی ماه های اخیر و ایجاد اغتشاش در جامعه، عصبانیت دشمن را بیانگر عدم موفقیت در اجرای تحریم‌های اقتصادی کشور عنوان نمود.

پورابراهیمی در ادامه افزود علی‌رغم وجود تحریم‌ها و شرایط خاص ایجاد شده در دوره‌های قبل، تغییر جهت نماگرهای اقتصادی با رویکرد مثبت بیانگر آغاز روند مطلوب در عملکرد اقتصادی می باشد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش ارکان نظام باید با اولویت حل مشکلات اقتصادی باشد گفت اگر چه دشمن در راه اندازی اغتشاشات به دنبال ایجاد شکاف و تصویر دروغین از جدا شدن مردم و انقلاب، حاکمیت، امام و رهبری بود لیکن تحلیل‌های میدانی و نظرسنجی های انجام شده بیانگر آن است که اصلی‌ترین زمینه جهت سوء استفاده دشمن در ایجاد اغتشاشات و دامن زدن به آن، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال میباشد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد ما در راستای انجام وظایف تشکیلاتی خود به عنوان یک تشکل انقلابی و ولایی موظف به تحلیل و ارائه گزارش‌های کارشناسی در موضوعات اقتصادی کشور برای کمک هر چه بیشتر به ارکان نظام هستیم. ایشان با اشاره به گزارش کمیته اقتصادی شانا درخصوص عملکرد یک ساله دولت سیزدهم که در پایان تابستان امسال به شورای ائتلاف ارائه گردید پیشنهاد نمود گزارش‌های موضوعی با توجه به اولویت‌های اقتصادی کشور مانند بررسی وضعیت بازار ارز، بازارسرمایه، اصلاح ساختار بودجه و دیگر موارد مشابه در کمیته اقتصادی مطرح و بعد از بررسی های کارشناسی و تایید شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ارکان نظام ارائه گردد.

در ادامه اعضای کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی محورهای مهم مورد نظر خود را در خصوص وضعیت کنونی بازار ارز و سیاست‌های ارزی دولت به بحث و تبادل نظر نشستند و همچنین به پیشنهاد سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور مقرر گردید کمیته اقتصادی شانا اظهارنظرهای کارشناسی شده در محورهای موضوعی را در بازه های زمانی مشخص تهیه نماید تا در دستور کار واحدهای استانی شورای ائتلاف قرار بگیرد تا با اشراف دقیق اعضای استانی شورا بر مباحث تخصصی، پاسخگوی سوالات و موضوعات مورد مراجعه جامعه پیرامون مسائل اقتصادی کشور باشند.

در پایان، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیته اقتصادی شانا اعلام نمود که با تصمیم اعضای کمیته، اولین گزارش کمیته اقتصادی شانا در بررسی سیاست‌های ارزی کشور به زودی در اختیار شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت تا پس از اظهار نظر نهایی اعضای این شورا، گزارش تخصصی مربوطه به مدیران اجرایی کشور ارائه گردد.

کد خبر 10

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha